לייקרס-קליפרס, באקס-סיקסרס ועוד בכריסמס! / רועי ויינברג

חמישה משחקים נהדרים בחג המולד, החל מ-19:00 שעון ישראל, כשהלייקרס יפגשו את הקליפרס בחצות לדרבי של לוס אנג'לס. הסיקסרס יפגשו את מילווקי במשחק שיכול להיות גמר המזרח, בוסטון את טורונטו ויש מפגש מעניין בין ניו אורלינס לדנבר, נוסף על גולדן-יוסטון. בואו נתחיל!

19:00-טורונטו ראפטורס (9-21)-בוסטון סלטיקס (7-20)

משודר בספורט 5 סטארס

הראפטורס סובלים ממכת פציעות, אבל משחקים עם הרבה מאוד לב. פסקל סיאקם, נורמן פאוול ומארק גאסול פספסו את שלושת המשחקים האחרונים בגלל פציעות ולא ישחקו גם היום ככל הנראה, אבל טורונטו ניצחה שניים מתוכם (כולל חזרה מפיגור של 30 נקודות נגד דאלאס) והפסידה את השלישי לאינדיאנה, בבק-טו-בק בהארכה ובאינדיאנה. בתקופה הזאת פרד ואן וליט וקייל לאורי משחקים טוב ביחד אחרי החזרה האיטית של לאורי מהפציעה ואו ג'י אנונבי מקבל תפקיד מרכזי בהתקפה כסטרץ' 4 לצד איבקה. כריס בושיי תורם מהספסל והם מצליחים לשחק כדורסל טוב למרות העדרם של שלושה שחקני רוטציה.

בוסטון ניצחו 9 מ-12 מהמשחקים האחרונים. הם משחקים בשניים האחרונים בלי מרקוס סמארט וגורדון היווארד, שיכולים לחזור היום, אבל גם בלעדיהם מצליחים לנצח כשטייטום ובראון בכושר טוב. מלבדם בולט גם גרנט וויליאמס הרוקי שהופך לשחקן חשוב בשני צדדי המגרש והרוויח מקום ברוטציה, שישמר גם כשסמארט והיווארד יחזרו.

מה חשוב במשחק הזה? ההגנה של בוסטון על מובילי הכדור של טורונטו. כשסמארט בחוץ יהיה להם קשה משמעותית לעצור את לאורי או ואן וליט, אבל יש להם מספיק אורך בשביל זה עם חמישיה מלאת פורוורדים. אף על פי כן, יש לי הרגשה שטורונטו תנצח (אם סמארט והיווארד לא ישחקו). הסגל המצומצם שלהם מוציא מים מהסלע ויחד עם הביתיות זה יספיק להם לניצחון.

21:30-פילדלפיה 76' (10-22)-מילווקי באקס (4-27)

משודר בספורט 5 סטארס

מילווקי ממש טובה. יש להם את אחד מהפרשי הסלים הטובים בהיסטוריה, הם ניצחו 27 משחקים מ-31 (25 מ-27 האחרונים) והם דורסים את היריבות שלהם. ההגנה הכי טובה בליגה, ההתקפה הכי טובה בליגה וכל זה כשרק שחקן אחד, יאניס אנטדקומפו, עובר את 30 הדקות במשחק (31.1). דונטה דיוצ'ינזו וג'ורג' היל ממלאים את החלל של אריק בלדסו שמפספס את חמשת המשחקים האחרונים והקבוצה נראית כאילו היא תעשה 70 ניצחונות אם היא רוצה.

פילדלפיה הרבה פחות מרשימה. הסיקסרס האטו אחרי תקופה טובה והפסידו שלושה משחקים לפני שני ניצחונות על דטרויט ועל וושינגטון. הם התקשו מאוד נגד הגנה אזורית, משהו שמילווקי יכולה להפעיל מולם, יחד עם התקפה יחסית חד מימדית שיכולה להתקשות דרך אחת ההגנות הטובות בליגה. הם נראים כאנדרדוג מובהק, חרף הביתיות.

פילדלפיה בנו את עצמם, במובן מסויים, כדי לעצור את יאניס. בשביל זה הם הביאו את אל הורפורד ששמר עליו טוב בבוסטון, לצד ג'וש ריצ'רדסון, בן סימונס וג'ואל אמביד שיכולים להקשות על הגריק פריק, גם עכשיו כשהוא בכושר קליעה טוב בחודש הזה. המצ'-אפ ההגנתי של פילדלפיה מבטיח על הנייר, אבל ההגנה של מילווקי יכולה לעצור את אמביד ושות' בקלות יחסית. לכן סביר שנראה גם כאן ניצחון בהפרש דו-ספרתי של מילווקי.

00:00-גולדן סטייט ווריורס (24-7)-יוסטון רוקטס (9-21)

משודר בספורט 5.

הליגה ציפתה שגולדן סטייט תהיה טובה יותר כשהיא קבעה את המשחק הזה בשעה מרכזית בחג המולד, היום הגדול ביותר של העונה הסדירה. הווריורס מחזיקים במאזן הגרוע ביותר בליגה וכבר עכשיו עם כמות הפסדים ששווה לכמות ההפסדים הגבוהה ביותר של סטיב קר לאורך עונה שלמה. הם ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם, נגד מינסוטה וניו אורלינס, עדות לחולשת השתיים לא פחות מהשיפור אצל גולדן. דמיון לי ודיאנג'לו ראסל שיחקו היטב בתקופה הזאת והצליחו לנצח, אבל היום הם פוגשים יריבה קשה בהרבה.

יוסטון ניצחו 7 משחקים מ-10 האחרונים, כשראסל ווסטברוק השתלב בקבוצה אחרי פתיחת עונה איטית ועם 28 נקודות ב-55% מהשדה בפרק זמן זה. הארדן עדיין קולע כמעט 40 נקודות בערב וגם כשההגנה חלשה הם מצליחים לקלוע יותר מהקבוצה השנייה כמעט בכל ערב. נגד גולדן סטייט, אחת מחמשת קבוצות ההגנה החלשות בליגה, יוסטון פשוט תקלע יותר.

03:00-לוס אנג'לס לייקרס (6-24)-לוס אנג'לס קליפרס (10-22)

המשחק משודר בספורט 5

בכריסמס של השנה שעברה לברון נפצע והעונה של הלייקרס הלכה לכיוון אחר. העונה עם סגל שונה כמעט לחלוטן הם נראים טוב יותר, כשלברון מוסר יותר מכל עונה אחרת בקריירה, ויש לו צוות מסייע חדש לגמרי ויותר מתאים לו מהעונה שעברה. זה נראה כאילו השנה יש לו מאשין גאן, בהשאלה מאחד מסרטי הכריסמס הגדולים ביותר. אחרי פתיחת עונה טובה הם הפסידו שלושה משחקים ברציפות כשאחד בלי לברון, אחד בלי דיוויס ואחד במילווקי. הם עדיין הקבוצה הטובה במערב.

בצד השני של אל.איי יש את המתחרה העיקרית שלהם, הקליפרס. הם הביסו אותם במשחק הראשון של העונה, כשפול ג'ורג' לא שיחק. הם הפסידו שלושה מחמשת המשחקים האחרונים כשהקבוצה מזגזגת בין מתן מנוחה לשחקני מפתח ("ניהול עומסים") להגנה קבוצתית חלשה. לאנדרי שאמט חזר מפציעה ממושכת ותורם מהספסל, והשילוב של קוואי וג'ורג' נראה טוב כשהם בריאים. אז מי תנצח היום?

יש כמה שאלות מאוד מעניינות. במשחק הראשון של העונה הקליפרס הצליחו להאט את הכניסות של לברון לסל והוא סיים עם 7 מ-19 מהשדה, נתון שלא יכול לחזור על עצמו אם הלייקרס רוצים לנצח. לא ברור כמה לברון כשיר אחרי שפספס את המשחק הקודם נגד דנבר בשל פציעה, אבל רצף של 4 הפסדים (אחרי שהלייקרס היו עם 24 ניצחונות מ-27 הראשונים) יכול להיות הרסני עבורם. פתרון מעניין של הלייקרס לקוואי יכול להית דני גרין מולו, אבל לא סביר שנראה את זה. לכן הקליפרס ינצחו, אלא אם נראה משחק של 30 נקודות לפחות מצד לברון.

05:30-דנבר נאגטס (8-21)-ניו אורלינס פליקנס (23-8)

דנבר ניצחו את שבעת המשחקים האחרונים, כולל הלייקרס והת'אנדר, הודות להתקפה משופרת. הכל מתחיל בניקולה יוקיץ' שנכנס לעניינים אחרי פתיחת עונה איטית ודנבר יכולה לראות את עצמה מועמדת לגיטימית למקום הראשון במערב, במיוחד בהתחשב ברצף ההפסדים של הלייקרס ולוח המשחקים.

בצד השני ניו אורלינס גם ניצחו לא מעט, בסטנדרט שלהם, לאחרונה. זה היה נגד קבוצות מהחלשות בליגה וקשה לראות את פייבורס ושות' מצליחים לעצור את יוקיץ'. יהיה מעניין לראות איך דנבר תשמור על אינגרם, בין אם זה יהיה עם גארי האריס או עם שומר כמו פול מילסאפ שיוכל להכריח אותו לזרוק מבחוץ. בכל מקרה, זה משחק של דנבר.

לסיום ולכבוד האווירה של היום, הסרטון החשוב ביותר שהועלה לאתר זה מאז שהתחלתי לכתוב בו, אי שם ב-2009:

Jingle Bells 06' Pistons

*לראות עם סאונד* ערב חג מולד שמח ללא משחקים, אנחנו מברכים את כל מי שחוגג ומשאירים אתכם עם הקלאסיקה הזו מ-2007. מזהים את כל החברים של ראשיד?

Posted by ‎דה סוויפ – The Sweep‎ on Monday, 23 December 2019

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
636 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
לילי
לילי
4 years ago

תודה רבה, משחקים מעולים יש לנו היום (אישית המשחקים המוקדמים במזרח הם המנה שלי להערב).
ד"א – המשחק של פילי-מילווקי הוא ב21:30 לא ב22:30.
בנוסף – יש שמועה שלברון ודיוויס בספק למשחק הלילה, מישהו יכול להוסיף בנושא?

לילי
לילי
4 years ago

מעולה, תודה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

היה צחוקים אם לברון ודיוויס לא היו עולים היו נותנים לי יותר שעות שינה.
זה הכל ספינים של התאגיד להנמיך ציפיות במקרה הפסד ולומר הייתי פצוע.
אם ינצח יצא גדול יגידו עלה לשחק פצוע וניצח על רגל אחת עם חום 45 מעלות 😂😂
דיוויס הוא רק תלמיד לומד עכשיו את רזי המקצוע מהמאסטר שלו

Avri
Avri
4 years ago

איזה כיף לעשות ביבי ולהגיד, "כמו שצפיתי מראש…" גרנט וויליאמס נותן דקות רוטציה בבוסטון וסוגר להם הרבה חורים שרבים דאגו מהם בתחילת העונה. לצערי הפייבוריט השני שלי רוברט טיים-לורד וויליאמס פצוע אבל גם איתו די פגעתי והוא ברוטציה. ה ה פ ת ע ה שצריך להזכיר היא שסופסוף הרוקי הבכיר שלנו (על הנייר לפחות) – רומאו לנגפורד – מתחיל לראות מגרש ואפילו נראה לא רע מול שרלוט.

הידיעה הכי מעניינת/הזוייה היא שאנס קנטר יגיע למשחק בטורונטו. יש עליו צו מאסר בינלאומי והוא כלוא בארהב די הרבה זמן. היה צריך לארגן לו בטוחות מהממשלה הקנדית שהוא לא יעצר.

birdman
birdman
4 years ago
Reply to  Avri

היה פעם סטנדפיבט בשם עאבד מואסי, הוא אמר: כל פעם שאני חושב על ראש הממשלה, אני צריך לעשות ביבי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

סטנדביסט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סנדהביץ

Avri
Avri
4 years ago
Reply to  birdman

🙂 וואלה גם אני מרגיש אותו הדבר. אצלי זה יותר מספר 2 ממספר אחד.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

סיאקם,גאסול ופאוול לא ישחקו היום בודאות. הייורד אמור לשחק, סמארט בחוץ.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

לא הבנתי את המחשבה מאחורי המשפט הזה:
"המצ'-אפ ההגנתי של פילדלפיה מבטיח על הנייר, אבל ההגנה של מילווקי יכולה לעצור את אמביד ושות' בקלות יחסית. לכן סביר שנראה גם כאן ניצחון בהפרש דו-ספרתי של פילדלפיה."

עידו גילרי
Admin
4 years ago

אהה, אוקיי עכשיו זה מסתדר.

צ'יקו
Admin
4 years ago

תודה רועי!
אחלה משחקים באחלה שעות! המשחקים במזרח יכולים להיות משחקי חצי הגמר. הערב נראה כמה פילי בנתה את עצמה נכון לקראת המאבק במזרח.
.
הסרטון של הפיסטונס ענק!! ראשיד וואלאס כביטבוקסר זה אחלה קריירה

סוסמעץ
סוסמעץ
4 years ago

תודה רבה רועי
==
מעריך במהופך ממך – בוסטון, פילי, והסייבורג, בקלות

אשך טמיר המקורי

thx

דה שוט
דה שוט
4 years ago

תודה רועי, אחה פריוויו לאחלה ערב.
תשובה מאוחרת לשמעון, לגבי הקליעה בסיבוב של ווסטברוק מהלואו-פוסט, עם 1% הצלחה על פני הקריירה.
יותר נכון – סיפור (לכריסטמס, פעם בשנה, מותר):
בשנים שלאחר פרישתי מכדורסל-בתשלום שחקתי בליגה למקומות עבודה במרכז (תאכלס בעברי שחקתי בעיקר בליגה השנייה אז זה לא ממש מקצועני, פשוט פעם עוד היו משלמים שם לא רע לישראלים). אין לזלזל בליגה למקומות עבודה, אמנם הרמה לא הכי גבוהה, אבל יש שילוב של זקנים וצעירים, ומדי פעם מגיעים כוכבי עבר שרוצים להמשיך לשחק. ברגע ששמים גביע בצד וזברות על המגרש – כולם נהיים חיות טרף, הניצחון זה כל מה שחשוב, והכדורסל הופך לשילוב של כדור-רשת ובושידו, אף אחד לא מכיר אף אחד ולא רואה אף אחד ממטר (עד שהמשחק מסתיים וכולם שוכחים הכל ורצים החוצה לעשן).
ככל שעולה גיל השחקנים, וחוצה את רף ה-40, מתמעטות הזריקות מהשלוש (לא מגיעים) ומתרבים הקרבות בצבע. דגש על המילה "קרבות", כי הרבה כדורסל כבר לא נשאר שם, במיוחד מאמצע הרבע השלישי, אז גם מפסיק החמצן וכל זה וכל מה שנשאר זה לחפור, לספוג את המכה, וללכת לקו – לא כדי להשיג נקודות – אלא כדי לנוח.
הפוגה בסיפור בנימה אישית: הצלחתי להיות פעמיים סגן מלך הסלים בליגה הראשונה (היה איזה ילד שצעיר ממני בעשר שנים שהצליח תמיד להקדים אותי) ופעם אחת אפילו נבחרתי ל-MTV (גילוי נאות – אני חבר טוב של הקומישינר). יש לי גם טבעת, אבל זה קרה כששיחקתי שנה אחת בקבוצה עם הנמסיס שלי, מלך הסלים (עשינו להם קיידי).
.
בקיצור, היה לנו בקבוצה בחור צעיר וגבוה, בליגה הזאת זה מספיק בשביל אליפות. הוא איש נהדר וחבר קרוב וכולנו מאוד אהבנו אותו. היה לו ממוצע דאבל-דאבל וגם היה לו כוח – בניגוד לנו הזקנים – לשחק ברבע הרביעי.
אלא מה? הוא היה משחק רק אם הוא היה שמח!
היה לו סימן היכר, "המהלך" המזהה האיקוני שלו – הוק-שוט בתנועה ממרכז הרחבה אל החוץ!!! כן כן, קראתם טוב. אחוז ההצלחה שלו בזריקה הזו – על פני קרוב לעשר עונות – עמד על 3%, אולי אפילו פחות. במשך שלוש שנים ניסינו להסביר לו שאולי כדאי לו לוותר על הזריקה הזאת כיוון שהיא לא ממש אפקטיבית. היו שתי בעיות בעניין הזה:
1. פעם בחמישה משחקים הוא היה קולע אחת כזאת
2. הזריקה הזאת שמרה אותו שמח
אז ויתרנו, לפעמים צריך לראות את התמונה הכוללת. חוץ מזה מאוד אהבנו אותו (ועדיין אוהבים) אז רצינו שיהיה לו כיף, ואם לכדרר מתוך הרחבה החוצה ולעשות הוק-שוט חסר כל סיכוי עושה לו כיף – אז למה לקלקל? אחרי שלוש שנים הפסקנו להעיר לו; אחרי חמש שנים כבר התחלנו לעודד אותו לזרוק את זה!!!
אם תשאלו אותו – הוא יגיד לכם שזו זריקה טובה ושבפעם הבאה היא תכנס.
(עכשיו כבר דיברתי על ראסל ווסטברוק).
חג שמח
🙂

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago
Reply to  דה שוט

מגניב לא ידעתי ששיחקת כדורסל מקצועני.
כל הסיםור אני חושב לעזאזל איך זה קשור לווסטברוק לעזאזללל. ואז הגיע הסוף.
מסכים אם ווסטברוק לוקח אחת כזאת או 2 כאלו במשחק זה לא נורא יוסטון יחיו עם זה כל עוד זה שומר אותו על פצצת אנרגיה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  Sharpe Shooter

הכל קשור לראס אצלנו עדת המעריצים….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח גדול דה שוט ונכון

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  דה שוט

דה שוט נראה לך שהמיד ריינג הופך את ווסטברוק למאושר? סלח לי חברי אבל זו פסיכולגיה בגרוש, זריקות המיד ריינג או , הפול אפ גאמפרס הנוראות שהוא לוקח ופוגעות רק בקרש כאילו נלקחו משנות ה60 הם אסון לקבוצה ונותנים לה תקרה ברורה. ווסטברוק לצערי זורק זין על צוות האימון ועל השיטת משחק ופוגע בקבוצה למרות כל הכישרון שהוא ניחן בו, אין מצב שהוא לא קרא ביקורות או שמע על היעילות שלו בעידן של המורי בול היום או שהוא לא שם לב לזה שהוא עף כל שנה בסיבוב ראשון למרות שעל הנייר הוא ניחן בסגל טוב משמעותית, לא סתם האופנסיב רייטינג של אוקלהומה כמעט ולא השתנה אחרי העזיבה שלו ושל גורג (שהציג יכולת של MVP) שנה שעברה

דה שוט
דה שוט
4 years ago

ברוך – זה הוא, מה אתה רוצה? שיהיה מישהו אחר? כשיהיה לידו דוראנט הוא הגיע לגמר הכללי ולשלושה איזוריים, ג'ורג' זה לא דוראנט. השנה יש לו את הארדן. נחכה ונראה. בטאקר ננוחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אכן ציטה היא ציטה אי אפשר להפוך אותו לדולפין
אגב דה שוט זה משפט שמתאים לוויטרס 😂😂😂

זה כמו שקנגורו נשאר קנגרו אי אפשר להפוך אותו לקוף

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  דה שוט

מה זה מה שהוא? הוא מפסיד לקבוצות בגלל שהוא לא מוכן להשתלב בסגנון הקבוצתי בגלל הבחירת זריקות שלו, ברור שישתנה, לברון לא שינה את שיטת המשחק שלו? ג’ורדן (של שנות ה90) כמעט כל שחקן שינה את סגנון שלו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ברוך, אני מחבב אותך מאד אבל ראס שחקן סופר קבוצתי, על אפך ועל חמתך. תיכף גם יגיע שי ויגיד שאני מדבר שטויות.
בסדר אני מקבל
🙂

דה שוט
דה שוט
4 years ago

+ 1

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

רק שתיפסק המיתיזציה לתכונות הגרועות ביותר שלו.

NFS
NFS
4 years ago
Reply to  דה שוט

סגן מלך הסלים בליגה הראשונה (פעמיים)- כלומר בליגת העל?
מה זה mtv?
טבעת בליגת העל?
התבלבלתי..
חוץ מזה, סיפור טוב ונקודה נחמדה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

Mtv נראה לי הוא הופיע בקליפ כפני הליגה😁

דה שוט
דה שוט
4 years ago
Reply to  NFS

חחח…
בליגה הראשונה אני מקום 2500 בערך בכל הזמנים!!! באמת, קלעתי קצת בצעירותי בתור נער פוסטר. אבדיה יותר טוב ממני 🙂
התכוונתי לליגה הראשונה מתוך שלוש במסגרת הליגה למקומות עבודה. יש הרבה כאלה.
לגבי MTV – הכוונה כמובן מ-MVP האגדה מספרת שמשה גרטל פנה פעם נלהב לנדב הנפלד בראיון בסוף משחק ובישר לו :"נדב, זכית ב-MTV של המשחק! מה יש לך להגיד ?" אני מניח שזו רק אגדה.
טבעות יש לי רק בליגה השנייה בישראל (לאומית), בתור שחקן לגיטימי, אבל לא לזה התכוונתי – התכוונתי לאליפות בליגה למקומות עבודה. אביא כאן ציטוט נהדר של מאמן לא מוכר מעמק יזרעאל בשם אלון ברנר : "לעלות ליגה מכל ליגה – זה קשה" אני הולך עם הציטוט הזה הרבה שנים, זה נכון לכל תחום בחיים. להיות הכי טוב – זה קשה.

NFS
NFS
4 years ago
Reply to  דה שוט

נייס.
גם אני שיחקתי בליגה למקומות עבודה, אבל נדמה לי שזו היתה ליגת מקומות העבודה של הליגה למקומות עבודה.
העיקר היה להגיע לספורטיאדה ולנצח את מקורות של עמית טבול ההופסי

דה שוט
דה שוט
4 years ago
Reply to  NFS

+ 1
אז אתה בטח יודע שהחבר'ה מוכנים להיהרג כדי לנצח בליגות האלה.
אברי +100
ראס באמת משחק כמו בליגה למקומות עבודה: מוגבל, מקובע, ורב עם כולם.

NFS
NFS
4 years ago
Reply to  דה שוט

יפה 😄

Avri
Avri
4 years ago
Reply to  דה שוט

סיפור נפלא דה-שוט (ותמיד כיף לשמוע סיפורים אישיים מהחברים פה באתר) אבל אני נאלץ להסכים עם ברוך. ביום שהחבר הגבוה והצעיר שלך ישחק כדורסל מקצועני אז גם ממנו ידרשו להפסיק עם שטויות שמזיקות לקבוצה. ביום שראס יעבור לליגה למקומות עבודה – תפאדל ראס נשמה, תעשה מה שעושה לך טוב על המגרש והעיקר שתגמור עם חיוך על הפנים.

אהרון שדה
Editor
4 years ago

תודה 4 ראשונים משחקים משחקים .
שם מס 49 מתוך רשימת 40 גדולי העשור
למרכוס אולדרידג'
שיחק כל העשור בליגה
קבוצות בעשור פורטלנד וס.א
7 פעמים אולסטאר
2 פעמים בחמישיית העונה השנייה ועוד 3 בשלישית .

היה מר יציבות בעמדות 4+5 נכנס אצלנו ברשימת 4
היציבות שלו כללה
9עונות בהם נעדר מס חד ספרתי של מש.
ועוד עונה בה נעדר מ 13 מש .
סה"כ שיחק 730 מש מתוך 804 בסה"כ.
כ-91 אחוז .
בכל העונות שיחק מעל 30 דק.
בשש הראשונות מעל 35.
בכל העונות מעל 45 אחוזי שדה במחצית העונות היה 50+
בכל העונות קלע מעל 75 אחוזי קו
בשמונה האחרונות מעל 80
למעט עונה אחת (7.3) לא פחת מ 8 קטיפות בממוצע.
כולל 2 עונות דו ספרתיות.
קלע לפחות 17.3 בכל עונה
7 עונות מעל 21 נק .

בפליאוף לא עשה רבות
אך שיחק 66 מש ועשה אותו ב 8 עונות כולל גמר מערב עם הספרס.
לא פחות מ 33.6 דק .
קלע מעל 20 בממוצע עשור .

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago

חוץ מיזה שהבעיה עם ווסטברוק היא לא הזריקה הספציפית הזאת- ישלו חיבה גם לזרוק פול אפס מהשלוש ומיד ריינג שהוא קולע מזעזע. ולזרוק מלא שלשות שהוא קולע נורא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Sharpe Shooter

הוא בהרגשה שהבא יכנס…
נותנים לו ומשאירים אותו לבד מה יעשה? איך ילמד לקלוע אם לא יזרוק? 🙂

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago

איזה לבד אין לי בעיה שיזרוק 3 קאץ את שוט משלשה פנויה במשחק.. הוא זורק פול אפס שמאז 2017 הוא לא קולע באחוזים סבירים אתזה ובטח לא משלוש שמשם הוא תמיד היה על גבול המתקבל על הדעת לנורא

דה שוט
דה שוט
4 years ago
Reply to  Sharpe Shooter

אתה צודק, אבל כמו ששמעון אמר – הוא באמת בטוח שהבאה תיכנס. אופטימיסט טוטאלי. מיקי ברקוביץ'היה כזה (עם קליעה יותר טובה)

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago
Reply to  דה שוט

אתה יודע שהוא בטוח תכנס – בטוח קרה לך בתור כדורסלן מקצועני- שיש ימים שלא הולך ואתה בטוח שהנה הנה תכף נכנס לי.
זאת בדיוק הבעיה במוח שלו מאז ומעולם- פעם היה לו קליעה עוד סבירה יחסית- אז זה היה מתקבל. היום להגיד קליעה ליד ווסטברוק זה מחמיא לו

KingJames23
KingJames23
4 years ago

הלייקרס היום מוכחים לכל אלה שעדין יש להם ספקות לגביהם

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago
Reply to  KingJames23

מוכיחים את הספקות אולי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסייבורג מנגב. השיקוץ שוב ירגיש את האנקונדה על הגרון
בוסטון מנגבים
יאניס עושה מפילי מטלית
הארדן אולי היום יביא 82? יאללה יש הרבה פחים העונה הוא חייב לתת על מישהי
דנבר אוכלים נבלות שקנאים לארוחת לילה אצלם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רועי איזה טוב הורפורד שמר על יאניס? יאניס ניגב וניגף אותו שנתיים עם איזה ממוצע 37 נק נראה לי בסדרות הפלייאוף מולו חחח. עוד שמירה טובה כזאת ואבדנו…

והסגל הקצר של טורנטו עם הביתיות לא יספיק לשום אליפות 🙂 התכוונת לנצחון

אזרח
אזרח
4 years ago

"הסגל המצומצם שלהם מוציא מים מהסלע ויחד עם הביתיות זה יספיק להם לאליפות." ?? לניצחון או לאליפות?

NBA בדם
Editor
4 years ago

הלייקרס יבואו כדי לתת הצהרה לקליפרס מי הצמד הטוב בעיר (ובליגה), אבל אני חושש שהקליפרס יבואו להראות מי הצוות המסייע הטוב בעיר(ובליגה) וזה יתה את הכף לטובותם.
יאניס יבוא לתת הצהרה שמי שפייבוריט לצאת מהמזרח זה מלווקי ולא ילדי השמנת של פילי(שעד היום חלק נכבד מהפרשנים נותנים להם קדימות על מלווקי).
הארדן יבוא לתת הצהרה שהוא הסקורר הטוב ביותר בהיסטוריה בעונה הרגילה(ימטיר 40+לדעתי).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

שאתה אומר 40 אתה מודע לזה שזה הממוצע שלו כן? 😁
תלוי כמה גארבג יהיה דריי בטח לא יעלה לשחק היום אהה ויהיה בתפקיד סנטה

שחר אלוני
4 years ago

קליפרס בעדיפות על הלייקרס היום כי הם יותר רעננים ויותר מגובשים
בוסטון יצטרכו לתת משחק טוב מול טורונטו גם עם הפציעות, הם קבוצה לוחמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יותר רעננים? הם אחרי בק טו בק ולברון נח מול דנבר

שחר אלוני
4 years ago

לא ראיתי את הבק טו בק, נכון, אז הלייקרס לגמרי בעניין

thejanitor
thejanitor
4 years ago

איזה באק טו באק? אתמול היה קריסמס בלי משחקים או שאני בהזיות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

הבק טו בק היה לפני.2 המשחקים האחרונים של הקליפרס היו בק טו בק.
קיצר שלא יהיה לכם ספקות כמו בפתיחת העונה זה הולך להיות משחק פלייאוף לכל דבר ששני הקבוצות יבואו להצהיר

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

יאללה, ערב של חגיגות. צריך לגרש את הילדות מהטמבלוויזה
תודה על אחלה פריוויו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אצלי הקטנה במיטה האישה חולה הילד יצפה כנראה במחצית של טורנטו😂

מנחם לס
Admin
4 years ago

פעם כריסטמס היה חגיגת פוטבול. אבל אנשי פוטבול הם יותר שמרנים ולכן יותר נוצרים ולכן זה הפריע יותר מדי לפוטבול אז ה-NBA כבשה את החלקה הטובה. מ-12 בצהריים עד 1 בלילה בסקטבול במיטבו

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  מנחם לס

לא קשור.
פוטבול תמיד בימי ראשון אז כשכריסטמס נופל על יום ראשון יש גם חגיגת פוטבול.

NFS
NFS
4 years ago

תודה רועי.
משחקים נחמדים, בעיקר הצמד המזרחי.
לייקרס-קליפרס בשעה בלתי אפשרית, ננסה לתפוס מחצית שניה/רבע אחרון.
.
טילים-ג'ובניקים ו-נאגטס-פליקאנס- לקרוא על זה מחר בסיקור זה מעל ומעבר..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

כן שעה 4 היה מושלם. אני בטוח אגיע ב4 וחצי לחצי שני. לפני רק אם מישהו יעיר אותי כי פילי יגמר ב12 בלילה במצב אופטימלי אולי יותר ואז 4 שעות לישון.. לייקרס ולעבודה…

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

דנבר ניצלו את הזמן ואת המומנטום, או מההכנסה של גרנט מול סאנס או מהפוסט שלי אתמול, והאריכו את החוזה של מאלון לשנתיים נוספות, עד 2023.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם אתה לא מביא את זה באנגלית דרך עידן זה לא אמין 😁

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

הבחור נרדם בשמירה, מה אני אעשה.

עידן
עידן
4 years ago

ראיתי את זה ישר שזה עלה אצל ווז אבל לא העליתי

Berch
4 years ago

הלוואי כל יום כריסמס
🙂

עידן
עידן
4 years ago

תודה רבה
סלטיקס
סיקסרס
רוקטס
לייקרס
נאגטס

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
4 years ago

אחלה פריוויו! את המשחק הראשון דווקא אני מפסיד בגלל אירוע חנוכה כלשהו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

טוב
עכשיו תורי ואני אתחיל לבכות פה כי אני צריך לשבור שיא בכיינות הערב לכבוד גילרי.
אז ככה, יהיה שיפוט ביתי שיידפוק את הסלטיקס, לטייטום וקמבה תתחיל ציפורן חודרנית, הייווארד יישבור את פיקת הברך הימנית ויקרע את הרצועה הצולבת ברגל שמאל. את אנס קנטר יחטפו המוחברת של ארדוען ויובל ישר לטורקיה בתוך ארון מתים.
בסוף טורונטו כמובן…..

יפסידו
🙂

עידו גילרי
Admin
4 years ago

you have to say it like you mean it

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אל תדאג עידו
גם זמר אופרה לפני שעולה לבמה עושה רק תרגילי קול וכחכוחים, את המנה העיקרית תתחיל לקבל עוד 45 דקות בערך, אז אפתח את ארובות השמיים ואתה תירטב עד לשד עצמותיך…..

עידו גילרי
Admin
4 years ago

אני סומך עליך…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אתה גדול דוקטור :-))))

shadow
shadow
4 years ago

אחלה סיקור
בוסטון
מילווקי
רוקטס (למרות שבא לי ללכת על גולדן בשביל ההפתעה – חייבת להיות הפתעה)
קליפרס
דנבר (אולי פה ההפתעה? לונזו יתעלה על עצמו וייתן טריפל עם 20+ או שזה מפריע לטנקינג?)
.
נראה לי מלבד גולדן שהליגה נפלה איתם הם גם נפלו עם ניו אורלינס כשחשבו שעם ציון הם היו קבוצה יותר טובה. מתחיל להשמע לא טוב הסיפור איתו היה אמור לחזור כבר ולפני איזה שבוע הודיעו שלא לפני 2020. מה הסיפור שם מישהו יודע?
.
בכל מקרה מקבץ משחקים מעניין יותר מרוב מה שהיה עד היום מתחילת העונה. צפו לכמה הצהרות משמעותיות

shadow
shadow
4 years ago

טורנטו פתחו בסערה 10-0 לא יחזיק מעמד הרבה זמן

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  shadow

והנה כבר 10-9 מהר יותר אפילו ממה שחשבתי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הנה שיפוט ביתי. אין מקום בעולם שלא היו מאשרים את הסל של טייטום. שום מקום בעולם

Itamar
Itamar
4 years ago

יש לינק לבוסטון טורונטו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עכשיו גם קמבה בא בטענות על פאול שלא נשרק לטובתו….
שיפוט ביתי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שיפוט ביתי אמרנו, עכשיו צריך ציפורן חודרנית.
וברצינות, יופי של פתיחה של הייווארד. המשחק שלו כל כך חכם. תנועה נכונה לחסימה ושתיים קלות מאד. הוא יכול לתת ככה 40 נקודות מהמיד כמו לאכול 200 גרם פיסטוק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שימון אייכה?<<<<

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פה מההתחלה פשוט עשיתי עוד כמה דברים והסברתי לבני את רזי המשחק בא בהברקה אמרתי לו הוא על העונשין אמר לי עונשין זה כמו עונש אמרתי לו בדיוק הקבוצה מקבלת עונש. נרדם אחרי הרבע הלך למיטה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

נרס לא פתח פה לשופטים על הספק עבירת תוקף. עכשיו תורו לבכות.

אשך טמיר המקורי

איזה שיפור זה קמבה על קיירי.
מי היה מאמין לפני שנה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

יפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קמבה תמיד היה תותח היה בסחי פשוט

אשך טמיר המקורי

הפעמונים מצלצלים לכבוד חג המולד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

והשיר הזה מוקדש באהבה לאנס קנטאר שכתב על הנעליים Freedom
השיר של לאורל אייטקן הענק והנפלא שהלך לעולמו לפני כ 14 שנה ובגללו אני עם כובעים.
Freedom train

I'm gonna take that freedom train
I'm going home
I'm gonna take that freedom train
I'm going home
All my sorrow will be over
'Cause I'm taking that freedom train
To be in a happy shore

Freedom, oh, oh, freedom
Freedom, that's all we need, whoa oh

I'm gonna take that freedom train
I'm going home
I'm gonna take that freedom train
I'm going home
All my sorrow will be over
'Cause I'm taking that freedom train
To be in a happy shore

I'm gonna take that freedom train
I'm going home
I'm gonna take that freedom train
I'm going home
All my sorrow will be over
'Cause I'm taking that freedom train
To be in a happy shore

'Cause I'm taking that freedom train
To be in a happy shore..

אשך טמיר המקורי

קנטר מלך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לא!
סולטן…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

צאר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

קיסר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מדוע הסלטיקס פותחים כל משחק בדפיציט, ממש לא ברור, אבל מה שבא אחר כך יותר חשוב.

shadow
shadow
4 years ago

כבר 28-19 רזי תהיה רגוע יש לך קבוצה לגמר המזרח ואולי גמר הליגה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  shadow

לגמרי רגוע
אבל הבטחות צריך לקיים
וגילרי יודע שמילה של רזי זה ברית מילה.

shadow
shadow
4 years ago

חוץ מזה משמעם לשחק 3 שעות כדורסל 82 פעם בשנה לא כולל פליאוף. גם חתול משחק עם עם הג'וק שהוא תפס לפני שהוא אוכל אותו, למרות שהוא יכול לבלוע אותו בשניה.
ברור שטורנטו זה לא ג'וק אבל רוב הקבוצות בליגה כן ביננו בוסטון היא לא חתול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בושה מנגב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

טייטום עם 1 מ 9 ניסיונות….

רותם אלרן
Editor
4 years ago

בושה נראה נהדר!

אשך טמיר המקורי

טריבושה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ראיתם את ההצגה של לאורי?
השופטים קנו.
איפו סטיבו בילבו?
איפה צעקות?
איפה? בחיפו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאורי זה המתחזה מס 1 בהיסטוריה הוא הארדן אבל של ההגנה

אשך טמיר המקורי

2. פול
3. בברלי
4. סמארט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סמאכטה?
לכלכת
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

גם שכחת את השיקוץ

אשך טמיר המקורי

הרמטכ"ל בליגה משלו, החוקים לא חלים עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא קרובים ללאורי לאורי 90 אחוז מהזמן על הפרקט מרוח מהפלופ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הנה שריקת אוויר נגד תייס

אשך טמיר המקורי

אלה השריקות החביבות עליהם. ילד הכאפות של הליגה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ממש
והוא מרים ידיים לצדדים, לא מאמין ולא מבין….

אשך טמיר המקורי

הוא לא מבין מה זה המשחק הזה.
באירופה לימדו אותו שלכדורסל חוקים אחרים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שאני אתחיל לבכות?
השופטים בעצמם החזירו את הרפטורס למשחק….

אשך טמיר המקורי

לא בושה להיות בושה

רותם אלרן
Editor
4 years ago

ריצה של הראפטורס…
טוב שסטיבנס הזהיר מכך, אך לא נראה שהשחקנים מיישמים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בושה בסדנת ניגוב
תייס כמעט אחרון במדרג של הליגה רק זר לבן וקולג יותר בתחתית

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אנטי וונילים, זו לא גזענות?
🙂

אשך טמיר המקורי

הוא הכי נמוך:
זרג
לבן
גבוה
זר
מנסה לשמור
.
כל החטאים כולם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחחחחחחחחחח
כמה נכון,
ברוך הבא לבכיינייה

אשך טמיר המקורי

אני נולדתי בבכיינייה.
אפילו בתור פג שמו אותי בבכיינייה, בגלל נהי בלתי פוסק.

גיא הירוק
Admin
4 years ago

אני שומע גשם. פותח את החלון, וכלום.
מסתבר שהרעש מגיע מהבלוג החי . . .

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הבטחתי לגילרי מבול
צריך לעמוד במילה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

והנה סטיבנס נזכר לקחת פסק זמן…
יופי דאמב אסס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

קמבל'ה במבלה במבה
ביסלי ביסלנו ביסלכם אוסם זה קוסם…

אשך טמיר המקורי

סולט נ' פפר. זה צריך להיות כינוי לצמד שחקנים מובילים בקבוצה אחת, אחד וניל והשני שוקו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

התחלנו עם השוקו מוקה?

אשך טמיר המקורי

טירימיסו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

קפוצינו

רותם אלרן
Editor
4 years ago

עכשיו טייטום נכנס, סיכוי גבוה שהראפס ירוצו

אשך טמיר המקורי

פרד הלוחם בדרכים

אשך טמיר המקורי

עוד פיסטוק של הייוורד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

נרס שואג על השופט
סטיבנס צריך לראות וללמוד…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אנחנו בעידן הצעקות. מי צועק יותר חזק מנצח.

אשך טמיר המקורי

לשחקן זרג זאת קפיצה.
לדרג היו מחליקים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אנס הנס
שי, כתבתי לך קיסר למעלה…
יורד אצלכם גשם בצפון?

אשך טמיר המקורי

ככה כזה

אשך טמיר המקורי

הסיבה האמיתית שקוואי עזב זה בגלל שאיבקה נתן לו לאכול בולבול של באפלו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחח
הבטן כואבת.

חגי "התותח" ניסני
Editor

היוורד. איזה איכויות הוא מפגין. מזכיר את אנדרס אינייסטה, כל נגיעה שלו בכדור ואתה יודע שמשהו טוב הולך לקרות לקבוצה שלו. לא משנה מה שהוא עושה שם את הסלטיקס בפוזיציה טובה יותר.

צ'יקו
Admin
4 years ago

יש משהו בדבריך אבל הוא עדיין לא הגיע לקוסם אנדרס…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חגי, איזו מחמאה נהדרת.
השאלה היא האם הוא יוכל לתת את זה בלי יותר פציעות השנה?
אינייסטה בברסה ומודריץ בריאל.

צ'יקו
Admin
4 years ago

ד"ר רזי, הרטוב בחוץ זה הדמעות שלך או הזדהות של הבורא איתך?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  צ'יקו

הקב"ה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אחרי ששם 39 במשחק הקודם, היום יש לו רק 2 ב1 מ 10 (הכי הרבה זריקות עד כה לשחקן במשחק הזה).
בחצי השני הוא ישים 20?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חושב שטאקו לא נסע עם הסלטיקס.
שישמרו אותו למשחקי הבית.

אשך טמיר המקורי

טאקו לא טס איתם – הוא צועד.
ככה מגיע מוקדם, ומספיק לעשות עוד שני אימונים לפני הקבוצה.

shadow
shadow
4 years ago

הבנאדם הזה לא נכנס בשום מטוס סטנדרטי וגם לא סטנדרטי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  shadow

יש מטוס טאקו עם חור למעלה לראש וחורים למטה לרגליים…

אשך טמיר המקורי

חחח כמו בפליטסטונס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בדיוק
המכונית על רגליים, חחחחח
זה לא הצד של האין מנוע?
אחחח יוסי בנאי תמיד ידע להצחיק אותי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מיד מגניב להסתכל על הסטטיסטיקה של הייווארד כי מלבד נקודות ריבונד ואסיסטים רואים גם חטיפות ובלוקים. כשהוא גורדן הייווארד אז הוא אולסטאר שיש בו הכל מכל טוב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

גם לתייס יש גויאבות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

איזה חכם הייווארד
אני מתמוגג

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כל פעם שקמבה שם אחת מהשלשות האלה אני צוחק
לא מפסיק לצחוק

אשך טמיר המקורי

אז הבכי זה מרוב צחוק?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

יש צחוק מצחוק ובכי מבכי ודחי לדחי.
ודמעות של צחוק בזוויתהעין

אשך טמיר המקורי

בזוויתן יש מפלים של דמעות

רותם אלרן
Editor
4 years ago

אונונובי עושה הגנה טובה, רק חבל שזה לא כל כך עוזר…

shadow
shadow
4 years ago

ארדואן יושב לקנטר חזק בראש אחרת אי אפשר להסביר איך הוא החטיא את זה.
כנראה מחפש מתנקשים פוטנציאלים בקהל. בטורנטו המשימה ממש קשה יש הרבה חשודים, זה לא כמו לשחק ביוטה

אשך טמיר המקורי

פאול של גרניט וויליאמס.
זה כואב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחחחחחחחחחחח
את מי הוא ישבית?….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בגלל שהמשחק בשעה סבירה והייתם כל כך נחמדים אני אצפר אתכם בעוד שיר נחמד.
של להקה מיוחדת שנקראת המיוחדים…
Hello and how are you and how do you do?
And who is that girl standing right next to you?
And what is her name and what does she do?
I'm looking at her while I'm talking to you
Her love must be sweeter than candy
Must be stronger than brandy
Why does she like you not me?
Can I buy you a drink?
You seem a decent chap
I'm friendly to your face but behind your back
What I like most about you is your girlfriend, it's true
Her love must be sweeter than candy
Must be stronger than brandy
Why does she like you not me?
I agree with what you say, I think that it's true
Your girlfriend has only got one fault, that's you
What I like most about you is your girlfriend, it's true
When will we meet again and where will it be?
Why don't you both come over to my house for tea?
I'd rather she came round on her own, yes it's true
Your girlfriend is what I like most about you
What I like most about you is your girlfriend, it's true
What I like most about you is your girlfriend, it's true
What I like most about you is your girlfriend, it's true
What I like most about you is your girlfriend, it's true

אשך טמיר המקורי

הלכתי לשמוע. אחלה שיר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

גם הסירטון ביוטיוב חמוד….
עם ה"UFO והמדים המצחיקים.

shadow
shadow
4 years ago

היום נראה שהאחים טייטום ובראון לבית ג'יילן לא הגיעו מתואמים. האח בראון נותן תצוגה הרבה יותר טובה.
אני נוטה יותר ויותר לחשוב שבראון טוב יותר מטייטום

וניל טרופי
וניל טרופי
4 years ago

מתי מתחילים לדבר על גילן בראון לשחקן המשתפר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

טפו טפו טפו

shadow
shadow
4 years ago

אם בוסטון יגיעו ל 30 הפרש ב30 שניות שנשארו אולי נראה את טורנטו בקאמבק הירואי שוב?

NFS
NFS
4 years ago

איזה ניגוב של הסלטיקס

shadow
shadow
4 years ago

דוקטור רזי, ג'יילן בראון מנגב לך את הדמעות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  shadow

ואם זה דמעות של שמחה?

shadow
shadow
4 years ago

גם דמעות של שמחה משאירות טעם מלוח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  shadow

מה?
מתוק התפוח, הים הוא מלווווו-אח

etayle
etayle
4 years ago

בוסטון טובים בכדורסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לא רואה את רונטו חוזרים מ 19 מול הסלטס.
זה לא יקרה!
ההר הוליד עכבר ומרוב עצים לא נראה היער. הסלטיקס מנגבים ואני נשאר מובטל.
לא קיימתי את הבטחתי לעידו.

shadow
shadow
4 years ago

תקנה כרטיסים מעכשיו לגמר המזרח מול מילווקי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  shadow

לא קונה עד שנגיע לפליאוף וכולם בריאים….

shadow
shadow
4 years ago

למה שלא יגיעו בריאים? קיירי כבר לא משחק אצלכם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה רק אני נרדם מהשעמום הזה?

shadow
shadow
4 years ago

למה אתה לא נהנה מאדם מתרוצץ בתלבושת דינוזאור שמטריף את הקהל?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אז בשבילך שיר
לילה לילה
לַיְלָה, לַיְלָה, הָרוּחַ עוֹבֶרֶת,
לַיְלָה לַיְלָה, הוֹמָה הַצַּמֶּרֶת,
לַיְלָה לַיְלָה, כּוֹכָב מְזַמֵּר,
נוּמִי, נוּמִי, כַּבִּי אֶת הַנֵּר.
נוּמִי, נוּמִי, כַּבִּי אֶת הַנֵּר.

לַיְלָה לַיְלָה,
נוּמִי, נוּמִי, כַּבִּי אֶת הַנֵּר.

לַיְלָה, לַיְלָה, עִצְמִי אֶת עֵינַיִךְ,
לַיְלָה, לַיְלָה, בַּדֶּרֶךְ אֵלַיִךְ,
לַיְלָה, לַיְלָה, רָכְבוּ חֲמוּשִׁים,
נוּמִי, נוּמִי, שְׁלֹשָׁה פָּרָשִׁים.
נוּמִי, נוּמִי, שְׁלֹשָׁה פָּרָשִׁים.

לַיְלָה, לַיְלָה,
נוּמִי, נוּמִי, שְׁלֹשָׁה פָּרָשִׁים.

לַיְלָה, לַיְלָה, אֶחָד הָיָה טֶרֶף,
לַיְלָה, לַיְלָה, שֵׁנִי מֵת בַּחֶרֶב,
לַיְלָה, לַיְלָה, וְזֶה שֶׁנּוֹתַר,
נוּמִי, נוּמִי, אֶת שְׁמֵךְ לֹא זָכַר.
נוּמִי, נוּמִי, אֶת שְׁמֵךְ לֹא זָכַר.

לַיְלָה, לַיְלָה,
נוּמִי, נוּמִי, אֶת שְׁמֵךְ לֹא זָכַר.

לַיְלָה, לַיְלָה, הָרוּחַ גּוֹבֶרֶת,
לַיְלָה, לַיְלָה, הוֹמָה הַצַּמֶּרֶת,
לַיְלָה, לַיְלָה, רַק אַתְּ מְחַכָּה,
נוּמִי, נוּמִי, הַדֶּרֶךְ רֵיקָה.
נוּמִי, נוּמִי, הַדֶּרֶךְ רֵיקָה.

לַיְלָה, לַיְלָה,
נוּמִי, נוּמִי, הַדֶּרֶךְ רֵיקָה.

NFS
NFS
4 years ago

צריך לעדכן את מקאו שמ.כ הבקעה מחפשים שחקן חיזוק. ביכולת שלו אולי יתאים לשם.

צ'יקו
Admin
4 years ago
Reply to  NFS

צחוק בצד, הוא עם שלוש אליפיות רצופות…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הסל של טייטום 100% סל.
אם השופטים לא מאשרים זה מאשר את מה שאמרתי, שיפוט ביתי.

Dor
Dor
4 years ago

לינק לפילי-באקס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  Dor
Dor
Dor
4 years ago

תודה רזי

shadow
shadow
4 years ago

חחחחחח השופטים האלה בכוח מנסים להכניס עניין במשחק עם השריקות ההזויות האלה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לאורי: מההההשיתייי?
מהשיתייי?

shadow
shadow
4 years ago

רזי גם אתה וגם מנחם כדאי שתיקחו נשימה עמוקה ותעצרו רגע לחשוב ולהעריך מחדש את סטיבנס ומה שאתם חושבים ואומרים הלב.
הוא אחלה מאמן, גם אם קצת חנון או חלבי, הוא מהטופ של הליגה הזו כבר כמה שנים ומוכיח את זה עונה אחרי עונה.
שים אותו בפילי והם אלופים כבר לפני שנה

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  shadow

הלב > עליו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  shadow

הבעייה שלנו עם סטיבנס היא שהוא מאמן ענק בפרקטיקה אבל סטיבו בובו במגרש.
המוג'ו שלו לא מספיק מטריף. הוא יותר טיבס ופחות דוק אם אתה יורד לסוף דעתי. שיהיה חצי טיבס חצי דוק ויש אליפות….

shadow
shadow
4 years ago

נאלץ שלא להסכים איתך לחלוטין זה הכל בראש שלך בגלל איך שאתה מתחייס אליו ולקבוצה. אין בעיה לבכות, אם כבר שאלת, יש בעיה כשזה לא קשור למציאות או מעוות לך את המציאות. סטיבנס הוא מאמן מעולה איך שאתה לא הופך את זה, הוא לא מאמן מושלם אבל אני לא מכיר כאלה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  shadow

ושוב אני חוזר
עם החומר שיש לו הוא יכול להוציא יותר עם יהיה יותר פעיל במגרש, ולא רק יסמן לשחקנים. הוא צריך להתווכח עם השופטים כדי לקבל מהם יותר כבוד. אני רואה איך זה עובד לנרס ולדוק אז למה לא לסטיבנס?
הסטייל הזה יקח את הסלטיקס לאליפות רק במזל….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכים איתך מי שצועק מרוויח סטיבנס חייב להוריד מהאגו שלו וללחוץ על השופטים זה חלק מהמשחק ומתפקיד המאמן לאכול לשופט את המוח

shadow
shadow
4 years ago

לראות איך בוסטון שוברת את הלחץ ולהיזכר בדאלאס ולתהות, האם קרלייל לא קיבל את הממו שסטיבנס קיבל מאיגוד המאמנים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מתנצל בפני עידו
הבטחתי גשם של דמעות ולא בכיתי מספיק
אבל גם אמרתי שרונטו יפסידו…

shadow
shadow
4 years ago

דוקטור בנימה טיפה יותר רצינית, זה נראה שאתה פשוט לא מחובר לקבוצה שלך. אתה כל כך מרוכז בעצמך ובבכי הטרחני שאתה לא שם לב שיש לך ביד מועמדת לאליפות המזרח ואתם אפילו לא בהרכב מלא.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  shadow

חביבי
אני הייתי היחידי שמתחילת העונה, כשכולם הורידו את הסלטיקס בגלל הבריחה של קיירי ואל, טען שהסלטיקס קונטיינדרים. פה אף אחד לא לקח את זה ברצינות. כשכולם בריאים הסלטיקס יכולה להעיף גם את מילווקי ולהגיע סוף סוף לגמר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אבל אני גם נהנה לבכות.
מה אסור לבכות?
🙁

shadow
shadow
4 years ago

אפילו פעם אחת הלחץ של טורנטו לא עבד על בוסטון אני מובך בשביל דאלאס וקרלייל כל פעם שאני נזכר בבזיון שהיה שם ברבע הרביעי.
10 טיטולים של יואל לא היו עוזרים שם.

shadow
shadow
4 years ago

חחחחחח איזה סל עצמי

shadow
shadow
4 years ago

טוב עד עכשיו השתעשנו עם המתאבן של הערב עכשיו עוברים למנה הראשונה לפני שמגיעה המנה העיקרית

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

תמ"א טקס, רונטו יצאו בזיל הזול.
הסלטיקס צריכים לקחת גם את השניים הבאים בבית מול דטרוייט וטורונטו.

shadow
shadow
4 years ago

ניצחון ראשון של בוסטון בטורנטו מאז 2015?! מפתיע

עידן
עידן
4 years ago

ESPN Sources: Pacers All-Star Victor Oladipo hopeful for a late January/early February return from ruptured quad tendon:

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  עידן

הו, יופי.
אשמח לראות אותו שוב על המגרש שנה הבאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

ים זמן איזה פציעה יש לו? שכחתי כבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הביאו את דוריס לשידור סעמק שתרטיב על יאניס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאקו בל זה אח של טאקו פול?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אוחתוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוביאס פתח עם ניגור מול האוויר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

נדבק מטייטום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס הסנטר באחלה מוב 2 קל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יטניס שבר את הקרש מה3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד מתחיל עם השטויות עם השלשות

האיש שלי דיויצנזו תופס מקום לעצמו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח יאניס העיף את אמביד עם היד וכלום איזה חרפה גם ככה הוא סוס

רותם אלרן
Editor
4 years ago

הגריק פריק מקרקס את אמביד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקרקס עם הדחיפה עם היד שמותר רק לו ולשיקוץ בליגה חופשי דרג בכיר. ליתר זה תוקף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לא ייאמן שאני מחזיק אצבעות לפילי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד הקלסטרופוב לא מתקרב לצבע עומד ומסתובב על ה3 חחח שהורפורד מוציא לו החוצה מביך!!!!

Dor
Dor
4 years ago

עוד לינק לפילי-באקס… תצילו אותי

רותם אלרן
Editor
רותם אלרן
Editor
4 years ago

עובד לך?

Dor
Dor
4 years ago

עובד 👏🏻 תודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

50 שח יש לך ליג פס לא כדאי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

50 שח זה ארוחת צהריים שלך ביום. זה לא כסף

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

יותר קרוב לאוכל לשבוע.
אבל כמה אני עני זו לא הנקודה – אין לי סיבה לתרום לארגון הענקי הזה עוד כסף בזמן שהוא רואה בי סתם לקוח.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

אמביד משתיק את שמעון!!! 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משתיק אותי? הבן אדם קולע 1 מ10 הנגר בן נגר הזה זה בדיוק מה שהבאקס רוצים אמביד זורק 3 ומקל על חייו של יאניס ממאבקי צבע הדברים האלו לא נכנסים בפלייאוף מול קבוצות רציניות. זה עובד על הקאבס ועל ברוקלין בפלייאוף

רותם אלרן
Editor
4 years ago

🙂 אתה עכשיו מנחס, עם הניחוס הזה אמביד מסיים היום עם 15 שלשות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוואי אבל אני מתעניין במיוחד בהצלחה בפלייאוף ולא בעונה סדירה והצלחה אצלי זה אליפות והמינימום זה אליפות מזרח עם איכות הסגל שיש בפילי.

NFS
NFS
4 years ago

דוריס ברק מדברת על יאניס כמו גולדממבר על זהב
https://youtu.be/sr0gNJ090JA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

כבר 4מרתי בהתחלה עשתה הכנה לאורגזמה במשחק מקדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי יפטרו כת בראון לא חבל לשרוף סתם עוד פלייאוף כסילים להתעורר. אמביד כמו גארד על קשת ה3 אני לא רוצה לדמיין מה יהיה בפלייאוף שהוא ימציא גם פציעה בנוסף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחח
לפי שדו אתה ואני אחים, הופרדנו בליידה אבל שנינו בכיינים וגם שי אומר שהוא בעסק..

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אוף, אם יש משחק שהוא האורלנדו-שארלוט שלי, המשחק הזה שאין לי שום סיבה לראות אותו, שאין עבורי שום דבר שיכול להיות מעניין לצפייה, זה פילי-מילווקי. עדיין אראה כי זה NBA בשעות נוחות, אבל לא יכולתם לשים בשעה הזו את יוסטון גולדן סטייט, או אורלנדו שארלוט?

רותם אלרן
Editor
4 years ago

הורפורד עושה הארדן עם סטפ בק

NFS
NFS
4 years ago

הורפורד עבר גירוז בפסק זמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  NFS

וורי פאני סטאףףף

מנחם לס
Admin
4 years ago

פילדלפיה נראית יותר טוב ללא בן סימונס

רותם אלרן
Editor
4 years ago

אמביד עם עוד אחת!

רותם אלרן
Editor
4 years ago

החזון שלי מתקדם לאט לאט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי מתפרקת בדכ רבע אחרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה כיף אמביד תופר שלשות זה רק יעודד את בראון ואותו שמה שהם עושים נכון 😂😂😂 תאום של הלטבי ההוזה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחח (\\\\\\

לילי
לילי
4 years ago

עד כמה זה אירוני שאמביד (הסנטר) קלע ברבע אחד את כמות השלשות שסימונס ('הגארד') קלע בכל הקריירה (2)?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  לילי

חחחחחחחחחחחחחחחח(\\\\\\

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  לילי

חחחחחחחחחחחחחחחח(\\\\\\ גדול

מנחם לס
Admin
4 years ago

ג'ואל אמביד הוא הפוינט גארד החדש של פילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

עצוב
והוא בטח מתלהב עכשיו ואומר בטח אני טוב בזה וברט בראון חושב יש שיחקתי אותה..חחח
עד שהמציאות תכה בסיבוב השני כנראה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמה פוטנציאל יש בפילי והם לא יודעים מה לעשות עם זה צרחכים לקחת את המזרח בשחיטה אבל אנו יודעים מה יקרה אמביד וסימונס בפלייאוף מוד.
אבל היום אמביד מנגב את יאניס למרות הדאנק המפלצתי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שום דבר לא יעזור, ראה תיאוריה הזוייה מההופמן למטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא נגע ביאניס יאניס החמור דוהר נכנס באנשים עם הגודל והמסה שלו ומקבל שריקות אוויר דה בול דונט ליי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

פסטיבל שירי דיכעון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

תיאוריה הזוייה עוד שניה
שימעו שימעו
אמביד הוא נעלב סדרתי אם הוא לא מקבל מה שהוא רוצה הוא נעלב ועושה שטויות שמושכות את פילי מטה מטה מטה….
רק צריך להעליב אותו ולהרגיז אותו ואז לדחוף אותו שיזרוק מבחוץ והמשחק שלך

NFS
NFS
4 years ago

האחים לופז בונים עץ חג מולד מהקרש של הסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  NFS

אנד'ר פאני או באני סטףףף

shadow
shadow
4 years ago

כולם מדברים על פילי אבל מה עם ההגנה המפורסמת של מילווקי? 48 נקודות ב17 דקות?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  shadow

גועל נפש.
אבל אני מחזיק אצבע לפילי שינצחו ושאמביד לא ייעלב…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

הבאקס ככה הם תנודתיים יכולים באותה מידה לשים שלשות חצי שני כלום לא גמור פה.
אגב הבאקס על הנייר קבוצה פחות טובה בנרבה מפילי וגם מבוסטון.
חוץ מהפריק אין להם שום שחקן בקליבר למזלם בראון הכסיל מאמן את.פילי אחרת הם אפילו לא היו חולמים על אליפות מזרח

מנחם לס
Admin
4 years ago

איזו גניבת כדור של סימונס, ושני סלים רצופים של האריס

YanivK
YanivK
4 years ago

קואצ באד לפחות לא אדיש

YanivK
YanivK
4 years ago

כל כצה דקות טובות של אמביד אפשר לחלום איך היה נראה עם מאמן שהיה הופך אותו לחיה בצבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  YanivK

יפ אני חולם על זה שנתיים עוד בליגה הרכה של היום

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

ברוח התלונות התמידיות על השיפוט ומצב ההגנה, תורי להתלונן על מה שמפריע לי. וזה עדיין המשחק הזה.
מילווקי, יאניס הוא פשוט התופעה שאני מסרב לקבל. כמו ביטי קירל, או שובר שורות. עוד שחקן ארוך שדוחף את עצמו לכל מקום. לא מסוגל לראות את זה, ולא משנה כמה יזכירו לי שיאניס בחור טוב מחוץ למגרש. זה רק מפריע לי להמשיך לראות את העולם בשחור-לבן.
פילדלפיה – לראות אותם משחקים ולזכור איך הגיעו למצב הזה, את כל ההינקי שעברו שבדרך, זה כמו לשמוע את ג'ון לנון שר את "ילד יפה" לבן שלו. ולהצליח לחשוב רק על זה שג'ון כינה את הבן שלו "טעות וויסקי" והוציא אותו מהירושה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אהבתי את הביטלס אבל לא אהבתי את לנון. אהבתי את פול גורג ורינגו.
לא התחברתי לגון לנון ולא ליוקו פוקו ואמהות החרטאה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

טוב אני הולך לשון, מקווה שגם מילווקי וגם לייקרס יפסידו
לילה טוב לכולם מלוד עיר הבירה של משפחות הפשע אזברגה ושות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למי שהזה גורג היל זה לא שחקן שאיתו לוקחים אליפות. הבאקס חייבים גארד סקורר יוצר לפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קורבר לא שייך לענף כבר כמה שנים ועדיין מקבל חוזים כי הוא בקליקה ולפני 5 שנים היה קולע 😂

מנחם לס
Admin
4 years ago

פעם היו אסור ב-NBA לנעול שני סניקרס שונים. זה מבלבל את האוייב. כנראה שהחוק השתנה (ראו ירוק ואדום של אמביד)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה טראסט דה פרוסס שינגב עד שפילי מנגבים את הבאקס

מנחם לס
Admin
4 years ago

איך מיאמי נתנו את ריצ'רדסון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

בקלות קיבלו את גימי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוש ריצרדסון בקליניקל

YanivK
YanivK
4 years ago

אוי רובין המתוק

מנחם לס
Admin
4 years ago

הראו בהילוך חוזר את היווני. צעדים ברורים

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  מנחם לס

היווני עושה צעדים כל הזמן הוא משתשמש בחוק לברון המורחב לדרגים שהליגה חפצה ביקרם.
לא צריך אפילו הילוך חוזר בשביל זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

דחיפות שחקנים וצעדים. בפלייאוף יציקו לו הרבה

רותם אלרן
Editor
4 years ago

חחח סטנדינג אוביישן לרובין לופז אחרי איירבול בשלשה. קלאסיקה

shadow
shadow
4 years ago

אתה מבולבל הסטנדינג אוביישן היה לקבוצה שלהם על מחצית מצויינת. מי זה רובין לופז?

רותם אלרן
Editor
4 years ago
Reply to  shadow

התפיסה שלי היא כזו. לדעתי עדיף

shadow
shadow
4 years ago

עדיף מה? להמציא לעצמך קלאסיקות? לך על זה

רותם אלרן
Editor
4 years ago
Reply to  shadow

מוצארט המציא, למה לא אני?

shadow
shadow
4 years ago

לך על זה מוצרט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי בטאטוא אבל זאת פילי ויש רבע שלם לקרוס😎

shadow
shadow
4 years ago

אני שואל שוב איפה ההגנה של מילווקי 70 נקודות בחצי? 21 הפרש?
הקהל של פילי משתולל כאילו לקח אליפות, בחצי כן?
מוזר לראות שאת הגנות בירידה לעצור מתפרצת, גם במשחק של טרונטו היה אותו הדבר, כולם רצים לתוך הצבע לעצור חדירה כאילו אנחנו עדיין ב 2010.
מה הקטע? לא סיפרו להם שאנחנו בעידן השלוש? גם אם תהיה חדירה אף אחד לא יזרוק לסל ויחפשו את השחקן שעומד על הקשת.
ההוראות החדשות בירידה להגנה כנגד מתפרצת צריכות להיות לחץ על קלעי השלוש.

מנחם לס
Admin
4 years ago

מאיפה הקורמאז הזה? טורקי?

צ'יקו
Admin
4 years ago
Reply to  מנחם לס

FI

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  מנחם לס

EVET

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיזרוק בכיף ניתן לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קארים עבדול סימונס רק קרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד מנגב את יאניס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס לא מצליח לחדור על אמביד חח וזורק קרשים מבחוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שאמביד עושה ליאניס בהגנה חחחח התעללות זה נקרא במילון שלי ניגוב

רותם אלרן
Editor
4 years ago

יאללה לילה טוב, נתראה בשלוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד עושה דומיניישן על היווני היום

מנחם לס
Admin
4 years ago

אגב, דונטה דיבינזינזו הוא אמריקאי-אמריקאי למרות שנשמע מצ'כוסלובקיה או אלבניה. אני זוכר אותו מוילנובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

היה תותח שם ויהיה אחלה האסלר בnba

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה חברים זזתי לישון ניפגש ב4 וחצי למחצית השנייה באל איי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דקסטר רצה להטריד את אמביד על כמה פחים מה אומר דקס? ראית מה הוא עושה לשחקן האליפויות שלך יאניס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחל הנה יאניס מתחיל לקבל שריקות אוויר חחחחחח ראיתם חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשךךך איפה אתה חחחחחח יאניס רץ בכל הכוח בכל התנופה להיתקע באמביד. אמביד זז מהדרך ויאניס עף לחוץ ונשרקת עבירה של דני דין!!! 😂😂😂😂
גילרי גיא בחייאת לסיקור מחר תעלו את הקטע הזה מהטוויטר

דה שוט
דה שוט
4 years ago

וויי וויי אמביד מתעלל ביאניס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מתעלל זה לא מילה ברוטל דומיניישן והשופטים עוד הדביקו לו 2 עבירות אוויר שהוא לא נגע ביאניס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטורקי מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי במשחק הכי טוב שלה העונה אמביד במשחק הכי טוב שאני ראיתי השמיד את יאניס לבד וזה עוד שהשופטים ריחמו על יאניס

דה שוט
דה שוט
4 years ago

יש לכם פוטנציאל חבריקו. סימונס גם תותח. הרבה כוח אש, מספיק בשביל המזרח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לא רק פוטנציאל. שנה שעברה היה לנו קבוצה לאליפות. השנה נחלשנו אבל עדיין קבוצה לאליפות. הבעיה הגדולה מאמן. בעיה קטנה יותר סימונס. לפילי אין תירוצים יש לנו כל מה שצריך לאליםות כוכבים סופרסטאר ספסל גודל אתלטיות רגליים טריות יש הכל. כל דבר פחות מאליפות בשנים הקרובות זה כשלון מהדהד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד חיה בהגנה וסימונס חוגג במתפרצת על קוננטון 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לליגה מזל שברט בראון מאמן את פילי עם מאמן נורמלי הם אלופים עונה שעברה וגם העונה מסתכלים לקליפרס בלבן של העין

shadow
shadow
4 years ago

תן להם את סטיבנס והם אלופים. גם עם פחות מזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

גם עם הרבה פחות מזה אכן

shadow
shadow
4 years ago

התפרקו לגמרי מלווקי אבל הם לא שומרים מהחצי הראשון כבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

פילי רצחו אותם בהגנה הלבנים שלהם לא יכולים להתמודד מול האתלטים והגדולים של פילי אלא רק בפלייאוף בו בראון מוד יגיע. פילי הייתה עונה שעברה צריכה להיות אלופה זה אחד הפספוסים הגדולים וגם השנה יהיה לצערי אותו דבר. היום אמביד בהתחלה פגע בכמה שלשות וזה הכניס אותו אותו טוב למשחק אבל זה לא יקרה לרוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה לילה טוב חברים

מנחם לס
Admin
4 years ago

למשחק כזה ומפלה כזאת עלולות להיות השלכות הרבה יותר רציניות מעוד W או עוד L

חוק וסדר
חוק וסדר
4 years ago

איזה ספינים הולכים להיות עוד שעה בESPN..

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

יעבירו את יאניס לכל קבוצה אפשרית.

חוק וסדר
חוק וסדר
4 years ago

לא מסכים בכלל לס. בסופו של דבר זה עוד משחק בעונה הרגילה וכמו לכל קבוצה יש משחקים לא טובים. היום בשביל רייטינג יגזימו וינתחו הכל 20 פעם יותר מידי וכל עיתונאי עם הצעקות והקטע שלו בשביל למשוך כמה שיותר קהל. כמות העבודות שנזרקות בכאלה תוכניות קרובות לאפס כי לזרוק משפטים מוחצים שנשמעים טוב זה הרבה יותר קל ומביא יותר רייטינג.
רייטינג זה שם המשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח טוביאס 😂😂😂 ביט דה מונסטר 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דקסטר עדיין מטריד את אמביד על פול גורג?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן הגיע עם חליפת 50 60 נק להיות סנטה 😂😂😂 איזה חליפה

חוק וסדר
חוק וסדר
4 years ago

לא יום להיט ליאניס

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

בחייאת. מילווקי נגד פילדלפיה, קרב צמרת מזרחי (ומרדים), יש הרבה מה לראות על המגרש ולדבר עליו, והשדרנים מתחילים להתלהב לי מלברון עכשיו?

חוק וסדר
חוק וסדר
4 years ago

תן תן להם המשחק גמור אז חייבים לדבר על משהוא מעניין.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

בסדר, אז שיעשו מה שקבוצות עושות במצבים כאלה. שיקדמו שחקני ג'י ליג, צעירים מבטיחים. למה להכניס את הכוכב המבוגר שישפר סטטיסטיקה?

מנחם לס
Admin
4 years ago

מישהו רואה מה קורה בפילדלפיה? פתאום 9 הפרש. אבל האריס שם שלשה ל-12

מנחם לס
Admin
4 years ago

שוב 9…

צ'יקו
Admin
4 years ago

המשותף לקבבוצות שניצחו את הבאקס – ארוכים וחזקים

צ'יקו
Admin
4 years ago
Reply to  צ'יקו

פוורדים ארוכים ואחד שיעצור את יאניס – מיאמי ניצחה ככה, יוטה בוסטון ודאלאס וכעת מצטרפת הקבוצה החמישית הארוכה שהיא פילי.

c webb
c webb
4 years ago

המשחק הזה רק מגביר לי את התחושה שיאניס שולט בליגה (הסדירה) רק בגלל סגנון המשחק שיש היום.
הוא אולי השחקן שהכי הרוויח מהמפכה של קרי והוא אפילו לא קלעי של שלשות (לפחות עד העונה).
היום כשהוא נתקל במסה מתחת לסל ראינו את הקושי שלו להגיע לממוצע העונתי. וזו הסיבה שהוא גם מתקשה יותר בפלייאוף ושהוא התקשה בקיץ בנבחרת. לף
אני אמשיך להגיד, חסר לו איי קיו של כדורסל! הוא תפלצת גנטית, הוא מפרק את הליגה, אבל אין לו בראש מה שהיה לגדולים באמת!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

ראסל בקצב של 70 זריקות למשחק. באחוזים האלה, יש מצב שהוא יגיע ל25 נקודות

c webb
c webb
4 years ago

הווריורס שומרים בינתיים מדהים על הארדן

McEnroe
McEnroe
4 years ago

בוסטון נראית מצוין, מאומנת מאורגנת,שאפו

דה שוט
דה שוט
4 years ago

ראס זה פצצה מהלכת

דה שוט
דה שוט
4 years ago

הארדן השתגע

שחר אלוני
4 years ago

לא פוסל שיוסטון יצליחו להדיח את אחת הקבוצות של ל.א. ויגיעו לגמר האזורי, הם מוקש בפלייאוף

דה שוט
דה שוט
4 years ago

ראס שבר את הסל.
ג"ס עם סרטים בראש – שודדי הקריביים – חבורה של ילדים שלא עשו כלום וכבר עם פוזה – בהחלט ראויים למקום האחרון

דה שוט
דה שוט
4 years ago

השחקן הכי טוב של הלוחמים: ווסטברוק. ניחסתי אותו 🤦

דה שוט
דה שוט
4 years ago

גרין חוגג על יוסטון – אותו לברוך רובין

c webb
c webb
4 years ago

גולדן סטייט במחצית שנייה אדירה!!
סטיב קר עם תצוגת אימון מצויינת, שליטה במשחק, במיוחד בפן ההגנתי.
הרבה קבוצות במערב רואות את המשחק ורושמות לפליאוף את המתכון להאט את הארדן

מנחם לס
Admin
4 years ago

שמחה וששון בגולדן סטייט. הורסים את יוסטון בשלשה אחרי שלשה. 16 הפרש. 50 שניות לסיום

c webb
c webb
4 years ago

אני לא מבין למה דאנטוני לא מוריד את הארדן לספסל.. המשחק גמור

מנחם לס
Admin
4 years ago

ווסטברוק עושה פאול של FRUSTRATION עם 21 הפרש ו-20 שניות…

שחר אלוני
4 years ago

יוסטון באו לטייל וגולדן התייחסו ממש ברצינות למשחק הכריסמס

דה שוט
דה שוט
4 years ago

מדהים עד כמה ד'אנטוני מקובע. התקפה אחרי התקפה הארדן עולה, באים שניים, הוא מוסר, הכדור הולך לפינה להחטאה או לאמצע לשטות של ראסל/קאפלה. אם הוא זורק – הוא לא מחטיא, במחצית היו לו 5/6 מהשלוש.
אז למה לא לשנות?!?!
שים את הארדן בצד, שלא יתחיל את ההתקפה, שיזוז על פני שתי עמדות ואז יקבל את הכדור, ההגנה תהיה קצת יותר "מעורבבת" ויהיה הרבה יותר קשה לתפוס אותו בטראפ.
ועוד יש שם שני עוזרי מאמנים. נשגב מבינתי. איזה הפסד מטופש ביום שבו אחת המלאכיות חייבת להפסיד.

שגיא נאור
Editor
4 years ago
Reply to  דה שוט

בגדול אתה צודק אבל היה מדהים לראות את הרוקטס כל התקפה מקבלים שלשה חופשית לגמרי. הבעיה היתה שחוץ מהארדן כל השאר קלעו 10/41 בשלשות כמו באימון. אף שחקן לא יכול לנצח לבד ואם השחקנים המשלימים לא יתפרו את הזריקות האלה בפלייאוף באחוז נורמלי הרוקטס לא יעברו סיבוב. ראס בלט עם 0/10 לקבלת החלטות מחפירה.
בחצי הראשון לשתי דקות הווריורס שמרו על הארדן אחד על אחד, תפר עליהם שלוש סטפ בק – מאז לא נתנו לו לראות אור יום, עבר את החצי קיבל שניים על הראש.

מנחם לס
Admin
4 years ago

ווסטברוק היה 0 מאיזה 10 מה-3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אווו אז עובד הדאבל טים כאילו?

סוסמעץ
סוסמעץ
4 years ago

כמעט בוקר טוב חברים
==
אחרי לילה מפתיע ונצחון הלוחמים על אבו זקן + ווסטבריק
==
כל שנותר הוא לצפות בסייבורג מפרק את השיקוץ

סוסמעץ
סוסמעץ
4 years ago

הנה להפלופ התחיל..

מנחם לס
Admin
4 years ago

אתם כבר במשחק? תיכף אני חוזר. רק מסיים את המעורב. לברון כבר עשה הצגה קטנה של פצוע. ניסלח לו

רותם אלרן
Editor
4 years ago

הגבה והסייבורג באו חמים

רותם אלרן
Editor
4 years ago

מסכן זובאץ, חסמו אותו כבר פעמיים בשני פוזשנים

מנחם לס
Admin
4 years ago

מחר (היום) תקראו ב'מעורב' על עניין רציני מאד בקשר להחתמה של קוואי בקליפרס שהלייקרס טוענת שהיתה אשכרה שוחד, והשנאה בין השתיים (ברמת ההנהלות) היא בשיאה. כמובן שהשחקנים קוראים ב-THE ATHLETIC בדיוק כמוני והם מודעים לכל הסיפור.

רותם אלרן
Editor
4 years ago
Reply to  מנחם לס

ידוע שיש עכשיו חקירה של הליגה סביב הנושא, פורסם רשמית במספר מקומות

רותם אלרן
Editor
4 years ago

קלואי נראה נהדר, מוזר לי שעד עכשיו גם קוואי וגם ג'ורג' שחטו את דיוויס בשני מקרים שהחליף עליהם..

רותם אלרן
Editor
4 years ago

קלואי= קוואי

שחר אלוני
4 years ago

לברון יצטרך להכנס לעניינים אם הם רוצים סיכוי היום

רותם אלרן
Editor
4 years ago

כרגע דו קרב ענק בין קוואי לקוז

מנחם לס
Admin
4 years ago

לא לברון ולא AD. קוזמה הוא האדם

רותם אלרן
Editor
4 years ago

קוזמה עם 15 מהספסל בראשון וקוואי עם 11. פתיחה רותחת

שחר אלוני
4 years ago

קוואי יוכל להמשיך לקלוע בכיף על שמירה של גארד
קוזמה, נראה אם זה ימשיך, הם יצטרכו עוד מישהו שיכול עשות נקודות

Wave Bull
4 years ago

היה דיבור באתרי האוהדים של הלייקרס על טרייד קרוב על קוזמה. נראה לי יירגע קצת

שגיא נאור
Editor
4 years ago

קאווי עם 6-8 ל-14 נק', קוזמה 5-7 עם 3 שלשות ל-15 נק'. לברון עם 0-4 מהשדה אבל 4 אס'. ג'ורג' ודיוויס עוד לא בעניינים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

למה אי אפשר לשון כמו בן אדם נורמאלי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ראיתם את המסירה הזו של הייווארד לחוץ? פחחחח זה היה מצחיק.

סוסמעץ
סוסמעץ
4 years ago

א. בברלי אדיוט
==
ב. הכדור לא משקר

שחר אלוני
4 years ago

ללייקרס יש בעיה בייצור נקודות
אין מישהו שאם יזרוק שלשה חופשית היא תיכנס באחוזים טובים, קשה לנצח על אייזו קשים של לברון ודייויס
הקליפרס משחקים לא משהו במונחים שלהם וזה שקול לגמרי

מנחם לס
Admin
4 years ago

משחק חם. אשכרה משחק פלייאוף

ADISU33
ADISU33
4 years ago

מנחם,לגבי החקירה על החתמה של קוואי –
מעניין שזה יצא מצד הלייקרס ,ואכן הייתה חקירה ולא מצאו משהו חריג בכל הסיפור הזה.

אשך טמיר המקורי

בוקר
אני רואה ראס כיכב.
כמה שטויות קראתי עליו לאחרונה באתר, יא אללה.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

משחק מאוד מעניין בינתיים

c webb
c webb
4 years ago

הלייקרס במחצית לא טובה מובילים על הקליפרס ב12.
לברון במחצית חלשה במונחים שלו מסיים עם 8 7 7
אבל ההגנה מצויינת שוב!

שחר אלוני
4 years ago

קוזמה בכושר כזה משדרג את הלייקרס, הוא מסוגל לייצר נקודות במהירות
ועדיין הם צריכים עוד קלעי שלשות
בקליפרס לא ברור מה קורה, קוואי יכול לקחת את גרין/פופ באחד על אחד מתי שהוא רוצה וזה לא קורה, הוא נראה מאופק ברבע השני. הקליפרס גם עם 10 איבודים במחצית

Wave Bull
4 years ago

מי שמשתק את הספסל של הקליפרס – הראל וסוויט לו – מחרבש את הקליפס. גם פול ג׳ורג׳ אנמי. שיימשך ככה

שחר אלוני
4 years ago

ההתרגשות מהמעמד אוחזת בקליפרס ובלברון

מנחם לס
Admin
4 years ago

וואללה שהקליפרס על הפנים. משחקים בפחד

מנחם לס
Admin
4 years ago

הם חייבים את הראל משך 48 דקות

שחר אלוני
4 years ago

הלייקרס התחילו עם קצת שטויות – איבודים מיותרים על כלום, והיתרון מצטמק

Wave Bull
4 years ago

לברון חזר לא חד. הלייקרס משחקים טוב יותר כשהוא על הספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה לברון מרגיש את האנקונדה חח

שחר אלוני
4 years ago

הוא מחטיא שלשות חופשיות סתם, גם דייויס זורק יותר מדי שלשות, הקליפרס צמצמו מפיגור 15 על הדברים האלה פלוס איבודים טפשיים בכמה דקות רפיון של הלייקרס שעדיפים במשחק בינתיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס קלסטרופוב?
האנקונדה רוצה לברון זורק שלשות סה טוב לה

אשך טמיר המקורי

משחק חלש מאוד של שתי הקבוצות

מנחם לס
Admin
4 years ago

פאול של לברון על קוואי שלא נישרק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גריימונד גרין!!!!!!! סנטה הביא מתנה לחג המולד 20 נק 11 ריב חחחחחח

דה שוט אתה רואה שליוסטון אין ריצפה? 😂😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

MVP?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך קאווי התאהב בשלשות חחחח

shadow
shadow
4 years ago

הגיע הזמן

shadow
shadow
4 years ago

היתה לי תחושה שגולדן תנצח המשחקים שלהם מול יוסטון הם יותר מסתם משחק. היריבות שהתפתחה שם בשנים האחרונות מניעה את ההתמודדיות האלה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

על הפנים הנשחק של וויליאמס עד כה…

מנחם לס
Admin
4 years ago

ווגל בכזה מתח. הוא עוד ייפול שדוד מהתקף לב. הוא בהייפר של מתח. בדיוק ההיפך ממה שאני זוכר אותו באינדיאנה

מנחם לס
Admin
4 years ago

קוזמה השחקן הענק של הלייקרס. הכי טוב מכולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח כבר רצו להטריד את קוזמה 😂😂😂 הוא עוד יתן בפלייאוף את שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוי דיוויס מוסר ללו😂

שחר אלוני
4 years ago

ללייקרס יש מדי פעם דקות של בלבול ורצפי איבודים מיותרים, נראה אם הם ירגיעו את זה עד הפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שאמט חחחח הגמה מפגרת שיוויון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אייייייייייייייייייי
שוויון בסטייפלס

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

וואו איזה משחק. קוואי גדול. הלייקרס בעניינים רק בגלל הספסל, לברון אנמי מאוד היום.

Wave Bull
4 years ago

השתכנעתי סופית – הגבה רך כמו חמאה, לא שחקן כינור שני לאליפות
דרך אגב – מישהו יודע מה קרה / לאן נעלם STAM?

אשך טמיר המקורי
Reply to  Wave Bull

רק עכשיו ירד האסימון?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  Wave Bull

יש קצת שקט ופחות תקיפות אישיות כשמשהו לא נראה למישהו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Wave Bull

נו באמת רך כמו חמאה ועם 20 נק הקליפרס פשוט יותר טובים ויש להם סייבורג

אשך טמיר המקורי

היום באמת, סימונס = לברון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קוזמה טוב כי הוריד את השיער של הכסילים

אשך טמיר המקורי

פעם נהניתי לראות את קוואי משחק. כבר לא.

זיו פנמה
4 years ago

הערב של קוואי.
READ MY LIPS

זיו פנמה
4 years ago

כל הכבוד. צדקתי (והברכות לבברלי)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האוורד מנסה להוציא את הארל חח שווה ללייקרס

מנחם לס
Admin
4 years ago

השיפוט הופך לביתי יותר ויותר (זה משחק בית של הלייקרס)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה נוט הלטי נח ככ הרבה חח

אשך טמיר המקורי

מנקה את הלואד מהפרצוף

אשך טמיר המקורי

האווארד שחקן טרנס-צנדנטלי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אחלה מונטרז

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

איך שדיברתי באו שתי צאקות של ברוני וקנטביוס.
הקליפרס לא במשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Kcp חחח
קאווי נח יותר מידי אמרתי לפני 2 השלשות של הלייקרס. נראה שזה הולך ללייקרס המשחק

אשך טמיר המקורי

יש לקליפס יותר מדי ימים שהם נראים אנמיים ככה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון מתחמם

מנחם לס
Admin
4 years ago

שיפוט ביתי. השופטים לא יתנו לקליפרס לנצח. זה ברור

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

יש הרבה אמת בדבריך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כדאי להביא דאבל טים על לברון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון עושה לואד על קאווי

אשך טמיר המקורי

עשה לו לואד מנג'מנט. נח שלושה רבעים ונתן את הלואד ברביעי

מנחם לס
Admin
4 years ago

ראיחתם מה האוארד עשה לקוואי לפני הסל של לברון? בושה וחרפה לא לשרוק דבר כזה

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

קוואי גילה של-chick יש dick?

שחר אלוני
4 years ago

לברון נותן רבע טוב, אחרי איזה 20 רבעים שהיו ברובם לא משהו
דייויס לעומת זאת נראה מבולבל ברבע הרביעי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הקליפרס לא מנצחים כלום כשגם גורג וגם וויליאמס לא מגיעים לעבודה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה ברורה על ראווי לברון מחזיק אותו עם היד מביך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורג במוד פלייאוף חח

אשך טמיר המקורי

הכשלה מאחור = צהוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סייבורג מנגב

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

קאווי לא בהכרה.. איזה שחקן 2 way ענק.. לא כמו רוב הכוכבים משחקים רק בהגנה. השחקן הטוב בליגה בפער.. אם חשבתי שיש להרבה קבוצות סיכוי לקחת אליפות, אז אני חוזר בי. קליפרס פייבוריטית ברורה.

מנחם לס
Admin
4 years ago

אני אומר לכם שפרנק ווגל עומד להתפגר מהתקף לב. תנו בו מבט. הוא ממש בלחץ לא נורמלי. זה לא מקום בשבילו. הוא צריך לאמן מכללה בדיביזיה ה-2

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  מנחם לס

באמת מפחיד

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

בשביל זה יש להם שלושה מאמנים על הספסל. אחד מתפגר – עוברים לבא

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עההההההההההה חה חה חה חה חההההההההההההההה
קואיייי במוד פליאוףףףף

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

למה לו וויל על המגרש? רק מחרב להם

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago
Reply to  salva brazilay

רק דיברתי וחטף, החטיא את הלייאפ.. אבל קיבל פאול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוויט לו נראה היום כמו 8 מיליון דולר 😂😂😂

מנחם לס
Admin
4 years ago

על פאול כזה זורקים מהמגרש

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

בברלי זה לוחם לא מהעולם הזה

מנחם לס
Admin
4 years ago

פאול כזה זה לפצוע. כששחקן באוויר לא נוגעים בו

שחר אלוני
4 years ago

גרין חוזר להחטאות ודייויס לחוסר ריכוז, נראה אם הם יתעשתו

אשך טמיר המקורי

איזה עבירה מסוכנת

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

בברלי שואב ריבאונדים שלא ייאמנו לשחקן בגובה שלו.

זיו פנמה
4 years ago
Reply to  salva brazilay

timing
effort
will

שחר אלוני
4 years ago

אפילו קוזמה מחטיא שלשה חופשית, הם צריכים קלעי שלשות נורמלי, דחוף

זיו פנמה
4 years ago

חבר'ה לא לבזבז זמן. תגובה 234 מלפני כ25 דק'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו דיוויס רך?

מנחם לס
Admin
4 years ago

מה הבעייה של גרין?????????????????.

זיו פנמה
4 years ago
Reply to  מנחם לס

over zealous
כמו שאמר ג'קסון

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

צילינדר ו-2 מספרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בערב שבו לו וגורג זירקים קרשים כדאי לנסות דאבל טים על קאווי למהלך או שניים להוציאו מהזון

אשך טמיר המקורי

האתרוג החדש בייבי

שחר אלוני
4 years ago

הלייקרס יכולים לצאת מעודדים,
משחק לא משהו שלהם והם תכלס עדיפים, חוץ מכמה דקות לא מחוייבות של בילבול והחטאות שלומיאליות שאפשר לשפר בהמשך

אשך טמיר המקורי

למה הקליפרס משהו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקליפרס יקחו אליפות ככה לאט צמוד ובטוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה בברלי דפוקקק קאווי לבד במתפרצת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דפוק הבברלי הזה הוא וקאווי במתפרצת והוא חוזר אחורה לבזבז זמן במקום לתת לקאווי דאנק אם הם יפסידו זכרו את המהלך הזה דביל על

זיו פנמה
4 years ago

אתה קשקשן חסר תוחלת

שחר אלוני
4 years ago

עשו בערך 1 מ8 השלשות האחרונות שלהם, לדעתי הפוטנציאל שלהם טוב מאשר של הקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם הקליפרס החטיאו שלשות לבד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Ac dc באל איי עןד משמיעים אותם שם?

מנחם לס
Admin
4 years ago

עכשיו להחזיק כדור ויש 2 על 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה לא לעשות עבירה מפגרים הקליפרס יחטפו שלשה לשיוויון

מנחם לס
Admin
4 years ago

איך בברלי שומר מצויין על לברון!!!!!!!!Q

מנחם לס
Admin
4 years ago

נראה לי כדור של הקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

לברון נגי אחרון

רותם אלרן
Editor
4 years ago

בלוק ענק של פט בברלי על לברון!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה אם יתנו ללברון לקבל את הכדור והקליפרס גם מטומטמים

שחר אלוני
4 years ago

הלייקרס עם האחוז הרגיל של 27 אחוז לשלוש, חסר להם קלעי שלשות נורמלי והם מסודרים
יש להם הזדמנות להחטאה נוספת בשניות שנשארו

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

קאווי ובברלי מנצחים כמעט לבד.. יחד עם קצת הראל

מנחם לס
Admin
4 years ago

כדור של הקליפרס במיליון אחוז

רותם אלרן
Editor
4 years ago

כדור קליפרס!

שחר אלוני
4 years ago

בסדר גמור, הלייקרס עוד חודש חודשיים כבר יהיו יותר טובים, משחק לא טוב במיוחד שלהם, הקליפרס עשו בערך מה שהם יכולים מול הגנת הלייקרס

אשך טמיר המקורי

החלטה נכונה. בשביל זה יש טכנולוגיה.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

חבל שללייקרס אין איזה קורבר שיקבל קץ' אנד שוט אחרי חסימה קליעה, אם האפשרות הכי טובה לשלושה זה לברון המצב לא טוב

שחר אלוני
4 years ago

בדיוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קורבר זה גופה הוא כבר היה בקאבס חברה צאו מהסרט שחקן מת שחי על לפני 5 שנים.
בליגה אין הרבה קלעים אמינים. רדיק טוב שירים טלפון לחברו

shadow
shadow
4 years ago

חברים אני לא רוצה להעליב אבל ראיתם את קורבר משחק לאחרונה? נראה לי אתם תקועים איי שם ב 2014.
אתם יודעים כמה הוא קולע השנה? 6.1 נקודות למשחק. זה לא ששנה שעברה או לפני הוא היה הרבה יותר טוב. אפס הגנה. זה מה שהלייקרס צריכים? הרגתם את הקבוצה.

שחר אלוני
4 years ago

נחסכה ללייקרס עוד החטאה לשלוש, אפשר כבר לתכנן את הטרייד לחורף

shadow
shadow
4 years ago

שוב לברון עושה פיפי במאני?
תן כבר שלשת ניצחון תהיה ווינר

אשך טמיר המקורי
Reply to  shadow

הוא יודע לתת רק כשהוא בשיוויון או ביתרון

shadow
shadow
4 years ago

בוודאות יצא מלברון לחוץ
מה יעשו השופטים?

אשך טמיר המקורי

במשפט אחד – משחק חלש מאוד עם הרבה אמוציות בסיום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משחק פלייאוף וככה תהיה סידרת פלייאוף ביניהן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה לעזאזל דיוויס עומד להפריע לבברלי להוציא חוץ במקום ללחוץ עם יתר השחקנים? לא מבין את זה

מנחם לס
Admin
4 years ago

העיקר שהטובים ניצחו

shadow
shadow
4 years ago

רגע מכונן בהיסטוריית השיפוט

שחר אלוני
4 years ago

הקליפרס לא מדהימים, גירדו יפה את הניצחון

shadow
shadow
4 years ago

מה זה לא מדהימים ? ניצחו פעם שניה השנה את המועמדת מספר אחת לאליפות

שחר אלוני
4 years ago
Reply to  shadow

ניצחון דרדלה היום, הלייקרס יכולים להיות אופטימיים אם רק ישיגו קלעי שלשות נורמלי, אם היו קולעים היום 35% היו מנצחים בקלות, הרבה שלשות חופשיות והרגעים הרגילים של הבלבול של איבודים לא ברורים, זה ישתפר עד הפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוויט לו לא יראה ככה הרבה אתה מנחם את עצמך זה בסדר בפלייאוף יהיה אפילו יותר חזק. הקליפרס רק יעלו רמה למרות שזה היה משחק פלייאוף לגמרי

shadow
shadow
4 years ago

לא אמרת כלום. לזה אתה קורה ניצחון דרדלה? אז כדאי שתעבור על כל המשחקים העונה של הלייקרס ותראה כמה נצחונות דרלדלה היו להם.

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  shadow

קורא*

מנחם לס
Admin
4 years ago

לברון נתן ובברלי לקח ברצון

מנחם לס
Admin
4 years ago

לברון ו-AD ברחו מהפרקט ללא לחיצות ידיים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  מנחם לס

תכלס זה מגעיל ולא יפה מצידם!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח למי הדברים האלו אכפת

זיו פנמה
4 years ago

READ MY LIPS!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוח משחקים ללייקרס מצחיק אותי. סידרו להם נוח שלא יהיה משבר ואז לפני מועד הטריידים סידרו להם את קבוצות העילית שלברון יבחן אם הוא צריך חיזוק 😂😂

אשך טמיר המקורי

בשירות הוד מלכותו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחחחחחחחח
מי יותר הזוי אני או אתה?
קונספירציות או לא להיות.

אשך טמיר המקורי

כולנו הזויים כאן. זה הקטע.
אבל דה שוט לוקח 😎

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כן
דה שוט לוקח.

אשך טמיר המקורי

ניצחו במשחק מחריד שלהם

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  עידן

😂😂😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

😂😂😂😂

אשך טמיר המקורי
Reply to  עידן

ענק

ADISU33
ADISU33
4 years ago
Reply to  עידן

חחחחחחחחח אחד החזקים ביותר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

את המשחק האחרון אני כבר אראה ברכבת ואחרי זה במעבדה.
סימנתי ויי על היום הזה עם ניצחון ושני הפסדים.
בוקר טוב למאזינים וספשבוע נעים.

זיו פנמה
4 years ago

שיהיה לך יום נעים דוק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

תודה זיו וליך לילה טוב.
אני עוד לא וויתרתי עליך בקטע של חיות ואצות בפנמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה למנה עיקרית. דריימונד נתן היום 20 ו11 וניצח מוגזם לצפות מלונזו ל20 נק 11 אס?

shadow
shadow
4 years ago

שימון תראה תגובה 24

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

ראיתי אותה כבר מזמן צדקת לרגע לא האמנתי שזה אפשרי אבל דאבל טים עבד הבנתי

shadow
shadow
4 years ago

אז יש תקווה לפילנקס? תראה פתחו בסערה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מהערב אני מסיק מה שידעתי מתחילת העונה שאין שום קבוצה שיכולה לתת תחרות בפלייאוף ל2 קבוצות אל איי.
היחידה בליגה זאת פילי אם תעיף את בראון ותתן לאמביד לשחק בצבע אבל זה לא יקרה ופילי כנראה תעוף סיבוב 2 בפלייאוף. אבל על הנייר רק לפילי יש איכות הגנה ואתלטיות להתמודד איתן.
ליאניס יש צוות מסייע מאד חלש שבגמר מול הקליפרס יראו את ההבדלים ויש סיכוי שבוסטון תפיל אותומגם לפני הגמר.
הסלטיקס גם טובים על הנייר אבל טייטום ובראון חייבים לעלות עוד את הרמה בשביל סיכוי לאליפות והסנטר שם לא קיים מונטזרזל ודיוויס יאכלו אותם בחיים. גם את יאניס אין מי יעצור שם

אשך טמיר המקורי

אתה יכול להוריד מהרשימה גם את הלייקרס.
אין שום תחרות בפלייאוף לקבוצה אחת מאל-איי.
כמו שידענו לפני העונה.

אשך טמיר המקורי

ג'רמי גרנט שחקן ענק. חולה עליו מאוק'.

sroni741
sroni741
4 years ago

שלוש הפרש, לברון מקבל כדור יש כמה הזדמנויות לעשות עליו עבירה(יש לו 61 % מהקו ברבע הרביעי העונה, 68 % כללי, ולפני רגע החטיא עונשין), אבל לא בואו ניתן לו לקחת זריקה ובמקרה של המון מזל בברלי חוסם. המון הגיון בסך הכל.

אשך טמיר המקורי
Reply to  sroni741

חחח איך אתה חושב יש כל כך הרבה סלי ניצחון בליגה הזאת… home of the brave, האתוס האמריקאי… וזה גם מוכר 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון איך ימתגו את הליגה? ווי אר אול וויטנס

sroni741
sroni741
4 years ago

ברור לי שהכל מכוון לכך, כולל העבירות המכוונות וכו'. העניין הוא שאולי כבר הגיע הזמן שישימו דגש קצת על האתוס של הניצחון, קצת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  sroni741

אם אני מאמן שום כוכב יריבה לעולם לא יזכה לקלוע או לסרוק סל נצחון מולי דאבל טים ישר לא נותן לו לקבל בחיים כדור השחקן ששומר על מוציא החוץ ישמור גם על הכוכב שקורבר יקלע בלי נצחון בהצלחה

אשך טמיר המקורי

ומה עם עבירה כשמוביל בשלוש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו ברור חחתמיד עבירה אלא אם כן ראס לונזו או סימונס עם הכדור 😂😂

אשך טמיר המקורי

כולם הלעיטו את עצמם במתאבנים (לייקרס-קליפס), ואני רואה כבר לא רעבים למנה העיקרית – פונזי בול נגד ג'רמי גרנט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו מייבש את הספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה חוזר היום מול הספרס אשך אתה בכוננות?

אשך טמיר המקורי

ברצינות? דווקא נגדנו? אחלה משחק לראות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווקא נראה לי שאתם תנצחו. אבל כן זה מה שאמרו בשידור

רן הנרגן
רן הנרגן
4 years ago

והטאנק, מה יהי עליו? רואים את יוסטון ושוכחים מכל מה שחשוב, רק להשפיל אותם יש להם בראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתם לא בטאנק זה היכולת האמיתית שלכם 😂😂

אשך טמיר המקורי

מה לעשות, יש הרגלים שקשה להיפטר מהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך משפשפים בשידור על לוקה עכשיו וזאת לא דוריס 😂😂 נראה לי צונסי

אשך טמיר המקורי

דוריס אוהבת אותם שחורים וארוכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

את לברון יאניס ונוט הלטי היא אוהבת

אשך טמיר המקורי

דוריס מתה עליהם עם כפות ידיים ענקיות.
היא אוהבת לתאר את הגודל והאורך של כפות הידיים.
כי כולם יודעים שגודל כף היד מנבא את…
מספר הנעליים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך שלונזו נכנס הלך ההפרש חחח הוא ככ מפוחד 0 סוואגר

אשך טמיר המקורי

אז מה עדיף?
ווסטבריק או בברלי-לו-הארל-גילגוס אלכסנדר?
כי אם אני לא טועה זה היה הטרייד אוף דרך פול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אלכסנדר לא קשור הוא מעולם לא היה ביוסטון.

אשך טמיר המקורי

לדעתי הוא היה הבחירה

shadow
shadow
4 years ago

אינגרם ממשיך להראות מצויין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

מכינים את המזוודות כרגע גריפין אורז בעצמו את הדולרים הם יתנו מקס לאינגראהם לפחות לפי מה שהוא אמר

אשך טמיר המקורי

מה שמרשים – הבחור למד למסור.
עשו זאת בשיטת ההצפה.
נתנו לו לזרוק את כל הבידודים שבא לו עד שנמאס לו והוא החליט לגוון אחרי 20 משחקים.

אשך טמיר המקורי

והוא מייד מוסר אסיסט בתגובה

אשך טמיר המקורי

רדיק יורה סרק היום, בצרורות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך ראית מה אמביד עשה אתמול ליאניס? שייך לקטגוריית הברוטל דומיניישן. צפית?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אונס אני לא איתכם בבלוג החי שמעון כי אני מתאמן לקראת תחרות שהפרס הראשון יהיה בין 200-300 אלף ירוק, שמגיעים אליה שחקנים מקצועניים מכל רחבי מקסיקו , מי האמין שבגילי אני אלך לתחרות של שלושה ימים?
שמעון עזוב את אמביד ראית את ראסל ווסטרוק הייתה אזעקת צבע אדום כל הכריסמס היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו חחח 10 מטר נותנים לו לבד ורק קרש

אשך טמיר המקורי

אז זה מה שמתכוונים בסקירות כשאומרים שלונזו הוריד 8 קרשים? 😙

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רדיק מחפש את הטרייד שאחת מאל איי תגאל אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רדיקקקק חחח שואו טיים מסיים את החצי מהחצי

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

לינק לפליקנס נגאטס? פליז

אשך טמיר המקורי
Reply to  salva brazilay

לונזו עוד צריך לאכול הרבה פיז'ואדה כדי ששמעון יפסיק לצחוק עליו

shadow
shadow
4 years ago

הם זו הולכת להיות ההפתעה הנוספת של הערב?

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  shadow

האם*

אשך טמיר המקורי

פונזי קיבל צו הרחקה מהסל – 4 מטר

shadow
shadow
4 years ago

מביך איך שהוא נראה, בקצב הזה זו השנה האחרונה שלו בליגה בתור שחקן מן המניין.

אשך טמיר המקורי
Reply to  shadow

הפלופ המשתפר של העונה…

אשך טמיר המקורי

הולידיי כמעט מסר ללונזו ללייאפ חופשי אבל אז נזכר שיש לו צו הרחקה

shadow
shadow
4 years ago

חחח זה בדיוק מה שחשבתי. באמצע התנועה הוא התחרט ויצאה לו זריקה מצחיקה ולונזו כמובן חירבן את הפולואפ

shadow
shadow
4 years ago

מדהים השיפור של אינגרם מהשלוש ובכלל. פוטנציאל למינימום אולסטאר

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

ניו אורלינס קבוצה כל כך לא מאומנת, בראון של פילי גנטרי של פליקנס ובוילן של שיקאגו, זה שלושה מאמנים שצריכים ללכת ויפה שעה אחת קודם! לדעתי ולצער אוהדי פילי, בראון ישרוד הכי הרבה מבין השלושה!

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  salva brazilay

וג'נקיס של ממפיס

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago
Reply to  shadow

לא צפיתי בהם מספיק, בסדר קבוצה צעירה.. עוד בסוג של טנקינג כרגע

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago
Reply to  salva brazilay

למה התגובה שלי כתובה הפוך? חח מוזר.. או שרק אני רואה אותה הפוך

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  salva brazilay

קורה לפעמים תעשה ריפרש לדפדן וזה בדרך כלל מסתדר. אני רואה אותה בסדר אבל יש איזה קטע חדש ולא ברור באתר עם הכתב ההפוך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

וואו, הגענו לכמעט 600 תגובות ל 6 משחקים ואנחנו אפילו לא מתקרבים לפליאוף….

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

לונזו שם שלשה לא ייאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזוווו
אין ללונזו כמעטנסל בקריירה שנקלע על שמירה חח ממש איש לעולם לא שומר אותו ומדהים שהוא קולע רק 10 נק

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

לזה קוראים בלוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחח

shadow
shadow
4 years ago

הוא חייב להפסיק לדלג זה נראה ממש מגוחך. הוא לא רץ הוא מדלג מה הוא משחק קלאס או כדורסל

shadow
shadow
4 years ago

מת על אינגרם. עוד פיגיון מהשלוש

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

אינגרם שחקן. חבל שציון לא משחק סעמק.. מה איתו יחזור העונה?

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  salva brazilay

חודש הבא אבל זה גם מה שאמרו לפני חודש

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago
Reply to  shadow

באסה. נראה לי רוצה לזכות ברוקי העונה סטייל סימונס חחחח 🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

נו
מה עם ציון זלמנסון? מתי הוא יחזור לשחק?
מתי מכבי יאסלמו אותו ויביאו לישראל? החתמה שלו שווה גביע ביורוליגה גה גה…

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

לונזו מנגב מידריינג תחת שמירה

shadow
shadow
4 years ago

לונזו עם סל על הפנים של ביסלי

shadow
shadow
4 years ago

פיבורס לא מפסיק לחרבן מתחת לסל. איפה שימון שיעביר סמרטוט

shadow
shadow
4 years ago

ג'רו הולידיי רוקד היום על המגרש

shadow
shadow
4 years ago

איפה אינגרם מאז שהורידו אותו דנבר חזרו למשחק. מלא החטאות מתחת לסל של הפלינקס. סתם עושים חיים קלים לדנבר

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

לא יודע איך דנבר קבוצת צמרת.. כל פעם שאני רואה אותם אני רואה קבוצה בינונית, משהו אצלם לא שוטף, התקרה שלהם זה חצי גמר מערב, אולי סיבוב ראשון אם יתקלו ביוסטון\דאלאס או משהו כזה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  salva brazilay

נכון להיום מסכים אתך.
הם כל כך גרועים היום מהשלוש אז למה זורקים כל כך הרבה משם?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אני אומר שניו אורלינס רוצים יותר….

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

דנבר קבוצה נרפית, כל פעם שאני רואה אותם זה נראה כך… אולי זה במקרה.. לא צופה בהם הרבה למען האמת

shadow
shadow
4 years ago

צעירי הלייקרס מפרקים את דנבר הם מרחק ציון בריא מלהיות לגיטימים.
בסופו של הלילה יוצא שדווקא המשחקים המבטיחים היו משעממים, חד צדדיים ונגמרו בבלואאוט ודווקא אלא שנראו כסגורים על הנייר היו הכי מעניינים.

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago
Reply to  shadow

לייקרס-קליפרס היה הכי מבטיח על הנייר, ולדעתי קיים. משחק מעניין עד השנייה האחרונה, עם התעלות של השחקן הטוב בליגה כיום קאווי.

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  salva brazilay

התקוונתי לפילי מילווקי ובוסטון טורנטו ברור שלייקרס קליפרס היה המנה העיקרית

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  shadow

התכוונתי*

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  shadow

הם ממש אבל ממש לא מפרקים, הם הרבה יותר רחוקים מלגטימיות אל תתלהב ממשחק אחד שבו הקליעה נכנסת והסל הראה כמו אוקיינוס, לא כל יום הם יקלעו באחוזים כאלה מ3, זה פותח את כל משחק ההתקפה, הגנתית הם לא קיימים.

shadow
shadow
4 years ago

אתה חי בסרט ומקשקש שטויות כמו תמיד תבדוק את הסטטיסטיקה של אינגרם כל העונה ותחזור אליי.
הגנתית הם לא קיימים? מתי בדיוק קבוצות של ג'נטרי שיחקו הגנה?
5 משחקים אחרונים הם מאפשרים באיזור ה104 וגם זה כשיש משחק אחד שנגמר 108 ליריב בהארכה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  shadow

הם קלעו הערב 18 מ43 זריקות מ3 שווה ל42%, התקפית הם חלשים מאוד העונה מקום 23 באופנסיב רייטינג , הגנתית הם מקום 25 ממש ועלילת שבנחלת ומאפשרים לקבוצות לקלוע עליהם 112 נקודות ל100 פושיזונים.
.
לגבי הקליעה מ3 הם קולעים לרוב ב36.3 אחוז ממוצעים, ממש לא ב42 אל תתן לזה להטעות אותך.
.
חבל שאתה יורה חץ ואז מסמן מטרה צל לקחת חתך קטן של סטטיסטיקה בשביל להוכיח נקודות, 6 משחקים לפני 5 האחרונים , הם חטפו 130 נקודות מאורלנדו, 116 מפילי 127 מילווקי , 139 מהסאנס 105 מדטרויט ו118 מדאלאס.
.
לגבי אינגרם הוא סטטיסטיקה ריקה בדומה לביל ובוקר של עונה שעברה הוא קולע באופן יעיל אבל יש לו אפס השפעה על התוצאה של המשחק

shadow
shadow
4 years ago

יוקיץ' היחידי שיכול להפוך את הקערה.
מה קרה לרדיק נעלם לגמרי לא קלע סל מאז השלשה מהחצי בסוף המחצית הראשונה

shadow
shadow
4 years ago

לונזווווווווו MY MAN

salva brazilay
salva brazilay
4 years ago

לונזווו פשייהה.. רדיק לא משחק ובצדק

shadow
shadow
4 years ago

ברנדון אינגרם פשוט רוצח

shadow
shadow
4 years ago

התקפה של משחק עכשיו עבור דנבר. מחטיאים והמשחק הזה גמור

shadow
shadow
4 years ago

זהו נגמר להיום הולדיי קובר אותם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

זהו
תמא טקס הפליקנס קיבלו פוש להמשך הדרך. בונזו עם משחקו הטוב ביותר השנה? סוחף את הילדים ומראה שיש עתיד.
שימון, לונזו ואינגרם ROYז'

shadow
shadow
4 years ago

לונזו ממש לא אבל אינגרם אחד הטובים שלו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

זהו, נגמר עוד לילה של הופס בשמחה וששון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ואנחנו עם 630 תגובות פה בבלוג.
אין עוד אתר כדורסל כזה בארץ.

וניל טרופי
וניל טרופי
4 years ago

טוב אז היום היה יום ההולדת לנגר הכי מפורסם בהיסטוריה לכבודו החליטו כל נגרי הליגה להתעלות על עצמם ולתת את הנשמה, סימונס לונזו דריימונד… ווסטברוק שינה מקצוע, עלה דרגה ועכשיו הוא בנאי.

אשך טמיר המקורי

גדול